Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ ثور , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 30781
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 10 جولای 2021 - 15:59 |

رییس‌جمهور: تجهیزات نیروهای هوایی در امارات متحده عربی ترمیم می‌شود

رییس‌جمهور: تجهیزات نیروهای هوایی در امارات متحده عربی ترمیم می‌شود

رییس‌جمهور غنی در جریان سفرش به ولایت خوست در دیدار با مسوولین امنیتی این ولایت گفته که به‌خاطر تمویل و تجهیز قوای هوایی تعهدات بین‌المللی پابرجاست و به‌منظور ترمیم تجهیزات نیروهای هوایی در امارات متحده عربی جای درنظر گرفته شده است.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، محمداشرف غنی رییس‌جمهوری کشور صبح امروز شنبه(۱۹ سرطان) جهت افتتاح میدان هوایی ولایت خوست و بررسی اوضاع عمومی، به این ولایت سفر کرد.

رییس‌جمهور، در نشست امنیتی ولایت خوست، مسوولین نیروهای ارتش، پولیس ملی و نیروهای امنیت ملی دیدار کرده و خواست‌های آن‌ها را دریافت کرده است.

مسوولین امنیتی ولایت خوست در اظهاراتی، به رییس‌جمهور اطمینان دادند که هماهنگی میان نیروهای امنیتی افزایش یافته و مردم در حمایت از این نیروها فعال شده‌اند.

در این نشست امنیتی، امرالله صالح معاون اول ریاست‌جمهوری نیز صحبت کرده و گفته که میدان هوایی خوست افتتاح شده و پیشرفت‌های بعدی نتیجه قربانی‌های شما(نیروهای امنیتی) به عنوان دولت، تمامیت ارضی، حفاظت از عزت و مسوولیت بیگانگان نه، بلکه وظیفه و مسوولیت ما است.

از سوی هم، رییس‌جمهور غنی در این نشست امنیتی، از نیروهای امنیتی به‌خاطر شکست دادن طالبان و این‌که روحیه عالی و ظرفیت بلند دارند، ابراز قدردانی کرد؛ او در ادامه افزوده که آبادی ولایت خوست مسوولیت حکومت و حفاظت از آن به دوش شهروندان این ولایت می‌باشد.

رییس‌جمهور خاطرنشان ساخت که برای نیروهای امنیتی و دفاعی در امکانات کمبودی نیست، به‌خاطر تمویل و تجهیز این نیروها تعهدات بین‌المللی پابرجاست.

او در سخنان همچنان معلومات ارایه کرد که به‌منظور ترمیم تجهیزات نیروهای هوایی در امارات متحده عربی جای درنظر گرفته شده است.

آقای غنی در پایان سخنانش تصریح کرد که مردم خوست به گونه‌ی شجاعانه و با جرات در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی ایستادند و به دشمن جواب‌ دندان‌شکن دادند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.