Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 31028
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 17 جولای 2021 - 16:09 |

صالح: خواست طالب، ایجاد دیکتاتوری متعصب و گوش به‌فرمان راولپندی است

صالح: خواست طالب، ایجاد دیکتاتوری متعصب و گوش به‌فرمان راولپندی است

امرالله صالح معاون اول ریاست‌جمهوری در سخنانی می‌گوید که خواست طالب واضح است که این خواست،‌ایجاد دیکتاتوری متعصب و گوش به‌فرمان راولپندی است.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، آقای صالح این سخنان خود را پس از ظهر امروز شنبه(۲۶ سرطان) طی یک یادداشتی در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک خود منتشر کرد.

آقای صالح نوشته است که خواست طالب ایجاد دیکتاتوری متعصب و گوش به‌فرمان راولپندی، تخریب داشته‌های مادی و معنوی افغانستان با آغاز جعل زیرنام مذهب خواست طالب است.

به گفته او، برای طالب تاریخ از دید زمان ۲۶ سال عمر دارد و از دید مکان از مدرسه اکوره ختک و شهرک کچلاق در ایالت بلوچستان پاکستان آغاز می‌گردد.

امرالله صالح همچنان نوشته است:«این خواست باطل هرگز عملی نمی‌شود و عزت وطن وابسته به شهامت و بازوی توانای سرباز است رزمنده گان ما در صحنه بهترین‌های مایند. هر آنچه که داریم باید در خدمت شان باشد.»

آقای صالح درحالی این واکنش را نشان می‌دهد که از یک‌سو قرار است اسلام‌آباد از کنفران سیاسیون افغان میزبانی کند و از سوی دیگر کشورهای افغانستان، امریکا، پاکستان و اوزبیکستان به تشدید همکاری‌های منطقه‌ای برای تامین صلح و اتصال منطقه توافق کردند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.