Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ حوت , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 31045
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 18 جولای 2021 - 11:09 |

نزدیک به ۳۰ جنگ‌جوی طالب به‌شمول سه پاکستانی در ننگرهار کشته شدند

نزدیک به ۳۰ جنگ‌جوی طالب به‌شمول سه پاکستانی در ننگرهار کشته شدند

وزارت دفاع ملی اعلام کرده که ۲۷ جنگ‌جوی طالب به‌شمول سه پاکستانی از سوی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در ولسوالی هسکه‌مینه‌ی ننگرهار کشته شدند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، این وزارت، امروز یک‌شنبه(۲۷ سرطان) با نشر خبرنامه‌ای گفته است:«شب گذشته، نیروهای دفاعی و امنیتی در مربوطات ساحه غرخلی و آنتن‌تپه ولسوالی هسکه مینه ولایت ننگرهار تروریستان طالب را هدف قرار دادند.»

براساس این خبرنامه، در نتیجه‌ی عملیات نیروهای امنیتی در این ولسوالیی، ۲۷ جنگ‌جوی طالب به‌شمول سه تبعه‌ی پاکستان کشته شده، ۱۵ جنگ‌جوی دیگر زخمی و مقداری از سلاح و مهمات آن‌ها نیز به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

طبق این خبرنامه، نیروهای امنیتی با کشف و خنثاسازی سه حلقه ماین طالبان در ولسوالی هسکه‌مینه از سه رویداد تروریستی نیز جلوگیری شد.

گفتنی است، با این که شدت جنگ در افغانستان با گذشت هر روز بیشتر می‌شود، حالا نمایندگان طرف‌های درگیر، روی میز مذاکره پیرامون حل مسایل افغانستان نشسته‌اند.

عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی دو روز پیش در راس یک هیات حکومتی عازم دوحه پایتخت شده و با نمایندگان طالبان دیدار و گفت‌وگو کرده است.

در سه نشستی‌که از روز گذشته تاکنون میان نمایندگان طالبان و حکومت صورت گرفت، هر دو طرف خواستار تحمل و انعطاف‌پذیری شده‌اند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.