Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ حوت , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 31054
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 18 جولای 2021 - 13:52 |

وزارت صحت عامه به مردم:«از طریق فضای مجازی عید کنید»

وزارت صحت عامه به مردم:«از طریق فضای مجازی عید کنید»

هم‌زمان با فرا رسیدن عید قربان، وزارت صحت عامه خطاب به مردم گفته است که ویروس کرونا هنوزهم در کمین است و از دید و بازدید در روزهای عید جلوگیری کنید.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه روز یک‌شنبه(۲۷ سرطان) در یک نشست خبری در کابل گفت که هرچند در برخی ولایت‌ها، ویروس کرونا سیر نزولی داشته ولی هنوزهم وضعیت ناشی از این بیماری اضطراری می‌باشد.

به گفته‌ی سرپرست وزارت صحت عامه، در حال حاضر در ولایت‌های زابل، تخار، فاریاب، هرات، فراه، خوست، پکتیکا و غور زیادترین واقعات مثبت ویروس کرونا به ثبت می‌رسد.

سرپرست وزارت صحت عامه افزود: «شواهد ما نشان می‌دهد، با وجودی که در یک تعداد ولایات مبتلایان به کرونا کم شد، اما هنوز هم کووید – ۱۹ در کمین است. وزارت صحت عامه نگران اصول وقایه وبهداشت است. هنوز هم با وجودی که از قله گذشتیم، امکان مجدد صعود هست.»

او از مردم خواست که در جریان روزهای عید، از رفتن به خانه دوستان‌شان اجتناب کنند و عید قربان را از طریق پیام و فضای مجازی به هم‌دیگر تبریکی دهند.

وحید مجروح همچنان خاطرنشان ساخت که فرارسیدن عید قربان، موج پنجم ویروس کوید۱۹ در ایران و بیشتر شدن واقعات مثبت در پاکستان، به نگرانی‌های این وزارت افزوده است.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.