Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 31211
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 01 آگوست 2021 - 6:17 |

اعلان حمایت رهبران سیاسی و چهره های برجسته جهادی از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور

اعلان حمایت رهبران سیاسی و چهره های برجسته جهادی از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور

با افزایش کم پیشنه ای خشونت ها و حملات تهاجمی نیروهای طالبان در روز های اخیر، رئیس جمهور غنی با بزرگان جهادی و رهبران سیاسیی در ارگ جلسه مشورتی برگزار کرد.

 اعلامیه که از جانب ارگ ریاست جمهوری در پایان این جلسه مشورتی منتشر شده، آمده که شهامت و ایستادگی نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در مقابل «تجاوز» و حملات تروریستی و ایستادگی و بسیج ملی مردم افغانستان در این راستا قابل ستایش است .

رهبران سیاسی و چهره های جهادی نیز دفاع مشروع نیروهای امنیتی و دفاعی و خیزش های مردمی اعلان حمایت کرده است و از استادگی این نیروها در مقابل طالبان قدر دانی کرده است. همچنان این چهره های مطرح سیاسی و جهادی اعلان کرده است که در راستایی دفاع مشروع و حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان تلاش همه جانبه خواهند نمود.

همچنان در این اعلامیه منتشره ( شنبه، ۹ اسد) آمده است که « قطع جنگ و رسیدن به صلح عادلانه و پایدار اولویت جمهوری اسلامی افغانستان بوده و برای رسیدن به این مرام بلند قربانی زیادی متقبل شده است.

همچنان در ادامه این اعلامیه آمده است که دفاع از مردم و تمامیت ارضی افغانستان، نوامیس و نهادهای ملی، ارزش‌های مشترک، حقوق زنان و دیگر حقوق و آزادی‌هایی که در قانون اساسی افغانستان تسجیل یافته است، مکلفیت دولت است و دولت افغانستان از این ارزش‌ها در مقابل هر نوع تعرض دفاع می‌کند.

آٓژانس خبری صدای پامیر ــ‌ کابل

| منبع خبر : روز نامه اطلاعات روز
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.