Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 32385
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, ورزشی تاریخ انتشار : 29 سپتامبر 2021 - 14:39 |

نخستین پیروزی تیم ملی پینگ پانگ افغانستان در رقابت‌های رسمی بین‌المللی

نخستین پیروزی تیم ملی پینگ پانگ افغانستان در رقابت‌های رسمی بین‌المللی

تیم ملی تنیس روی میز «پینگ پانگ» افغانستان، برای نخستین‌بار در تاریخ کشور، موفق شد در یک رقابت رسمی بین‌المللی پیروز شود.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، به نقل از روزنامه هشت صبح، تیم ملی پوشان تنیس روی میز یا پینگ پانگ که از چند روز به این‌سو در رقابت‌های بین‌المللی در قطر حضور دارند، با شکست تیم ملی عمان، اولین پیروزی افغانستان را در یک رقابت رسمی بین‌المللی به ثمر رسانده‌اند.

سمیع جامی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور، در صحبت با روزنامه ۸صبح گفته است که افغانستان در یک گروه چهار تیمی با کشورهای عمان، بحرین و اندونیزیا هم‌گروه است.

به گفته او، تیم ملی کشور موفق شده در یک دیدار سخت و نفس‌گیر، با نتیجه ۳ بر ۲ تیم ملی تنیس روی میز عمان را شکست دهد و با کسب مقام سوم در گروه خود، قرار است به مصاف تیم ملی بنگله‌دیش برود.

مصطفی بختیاری، محمد حسینی و بهروز دانشمند، سه عضو تیم ملی تنیس روی میز کشور هستند که به نماینده‌گی از افغانستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور دارند.

بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا، روز سه‌شنبه با حضور ۲۸ تیم در کشور قطر آغاز شد. این رقابت‌ها در بخش‌های تیمی، انفرادی و دو نفره در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

آژانس خبری صدای پامیر-کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.