Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ ثور , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 32531
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 12 اکتبر 2021 - 12:41 |

استقبال جبهه مقاومت از موضیع گیری جهان برای به رسمیت نشناختن طالبان

استقبال جبهه مقاومت از موضیع گیری جهان برای به رسمیت نشناختن طالبان

جبهه مقاومت از موضیع گیری کشورهای جهان برای به رسمیت نشناختن حکومت طالبان و تاکید بر تشکیل دولت فراگیر استقبال کرده خواهان تشکیل دولت فراگیر واقعی شده است.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، جبهه مقاومت به رهبری احمد مسعود امروز (سه شنبه ۲۰ میزان) با نشر بیانیه گفته است که این جبهه خواستار تشکیل دولت واقعی فراگیر مبتنی بر اراده و آرای مردم است و از موضیع گیری کشورهای جهان برای به رسمیت نشناختن حکومت طالبان استقبال می کند و انتظار دارد این سیاست با قاطعیت ادامه پیدا کند.

در بیانیه آمده است:« جبهه مقاومت ملی خواستار نظام است که با اراده مردم وپروسه قانونی ومشروع روی کار آمده باشد.»

جبهه مقاومت همچنین در بیانیه منتشرشده افزوده است که قتل عام نماز گزاران در قندوز، کوچ های اجباری در ولایات قندهار، بلخ، دایکندی واندراب ها ناپدید سازی منسوبان نظامی وقتل های دسته جمعی در ولایت پنجشیر همه مصداق جنایت جنگی، نسل کشی وپاک سازی قومی وجنایت علیه بشریت است.

از سوی هم رهبر جبهه مقاومت گفته است که این جبهه در تلاش است تا برای حراست از مشروعیت کشور و تثبیت جایگاه معظم افغانستان در جهان را ضروری دانسته و در همکاری نزدیک با نخبگان کشور، رهبران سیاسی و جهادی و چهره‌های خوش نام جمهوری اسلامی افغانستان برای مهار بحران ناشی از فروپاشی نظام اقدامات لازم را روی دست گیرد.

همچنین جبهه مقاومت در بیانیه خود از موسسات، نهادها وسازمان های بین المللی خواسته که برای رسیده گی به وضیعت رقت بار بشری، حفظ حقوی انسانی وختم جنایات تروریستی اقدامات عاجل ولازم را روی دست گیرند.

آژانس خبری صدای پامیر-کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.