Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 33593
  پرینتخانه » اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 27 دسامبر 2021 - 20:54 |

درگیری مسلحانه میان نیروهای خودی طالبان در بدخشان

درگیری مسلحانه میان نیروهای خودی طالبان در بدخشان

منابع معتبر مردمی بدخشان که نخواستند نام شان ذکر گردند به آژانس خبری پامیر اظهار داشتند که ساعت ۵ شامگاه امروز دوشنبه، ۶ جدی درگیری میان نیروهای طالبان در منطقه “پلک خیابان” از مربوطات حوزه اول شهر فیض آباد به وقوع پیوسته که بیشتر از سلاح های سنگین در این جنگ استفاده شده است.

آنان تاکید داشتند که در این درگیری که دو ساعت ادامه داشت شماری از نیروهای طالبان کشته و زخمی شده اند که ارقام دقیق آن مشخص نشده است.

به گفته ی منابع، درگیری میان طالبان ولسوالی جرم و نیروهای مسوول چک پاینت بر سر تلاشی یک موتر به وقوع پیوسته است.

منابع افزودند: موتر از نیروهای طالبان ولسوالی جرم می خواستند از تلاشی فرار کنند که از سوی چک پاینت متوقف شدند و پس از آن درگیری آغاز شده است.

در همین حال یک منبع از شفاخانه ولایتی فیض‌آباد گفت: عبدالرحمن قوماندان لوای طالبان و یک محافظ اش به شفاخانه ولایتی فیض‌آباد انتقال یافته اند که هر دو زخمی شده اند.

در همین حال، معزالدین احمدی رییس اطلاعات و فرهنگ طالبان در بدخشان گفت: حوالی ساعت ۶ شام مشکل اندک در ایست بازرسی میان منسوبین حوزه اول امنیتی و قوماندان لوا بوجود آمده بود که سبب فیرهای هوای گردید.

وی افزود که بعد از فرمان بزرگان طالبان قضیه حل گردیده است، تلفات در پی ندارد و موضوع  تحت بررسی جدی ادارات زیربط قرار دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.