Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ ثور , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 33384
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 22 دسامبر 2021 - 8:47 |

نقض حقوق اسرای زن فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی و محکومیت سکوت جامعه جهانی

نقض حقوق اسرای زن فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی و محکومیت سکوت جامعه جهانی

انجمن علمای فلسطین امروزسه شنبه در بیانیه‌ای سکوت جامعه جهانی در قبال نقض حقوق اسرای زن فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
به گزارش آژانس خبری پامیر: در بیانیه انجمن علمای فلسطین آمده است: سکوت جهان در قبال آنچه که در زندان های رژیم اشغالگر علیه اسرای زن فلسطینی در حال وقوع است را محکوم می کنیم.
انجمن علمای فلسطین افزوده است: جهان نباید از هزاران اسیر زن و مرد که سال هاست در زندان های رژیم اشغالگر زندانی هستند، غافل باشد.
این بیانیه افزود: نقض حقوق اسرای زن فلسطینی عبور از خط قرمزهاست و تحریک آشکار احساسات ملت ما و مقاومت آن ها و ملت های جهان است.
انجمن علمای فلسطین در پایان تأکید کرده، عواقب اقداماتی که علیه اسرای زن انجام شده متوجه دشمن صهیونیستی است و باید منتظر پاسخ ملت فلسطین باشد و بهای حماقتش را بپردازد.
پیش تر باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرده بود که مسؤولان زندان های رژیم صهیونیستی «شروق دویات»، «مرح باکیر» و «منی قعدان» سه اسیر زن فلسطینی را به سلول انفرادی منتقل کردند.
اکنون نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ اسیر فسلطینی از جمله ۳۲ اسیر زن در حدود ۱۹ زندان رژیم صهیونیستی در بند اسارت هستند که ۵۴۴ نفر از آنها به حبس ابد محکوم شده‌اند../ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.