Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 33795
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 03 ژانویه 2022 - 9:11 |

توییتر صفحه نماینده تندرو جمهوری‌خواه آمریکا را به علت انتشار اطلاعات غلط درباره کرونا بست

توییتر صفحه نماینده تندرو جمهوری‌خواه آمریکا را به علت انتشار اطلاعات غلط درباره کرونا بست

توییتر که تاکنون چند بار حساب کاربری مارجوری تیلور گرین را تعلیق کرده بود می‌گوید صفحه توییتر او را در پی انتشار پستی مسدود کرده که در آن خانم تیلور گرین -به نادرستی- از آمار بالای مرگ و میر پس از تزریق واکسن کرونا نوشته بود.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، توییتر گفته است که این نماینده جمهوری‌خواه کنگره قواعد این شبکه اجتماعی را مبنی بر انتشار محتوایی که می‌تواند به دیگران آسیب برساند، نقض کرده است. توییتر پیش از این هم چهار بار صفحه خانم تیلور گرین را موقتا تعلیق کرده بود.

این نماینده جمهوری‌خواه که به علت مواضع تند و اغلب همسو با راست‌افراطی بارها خبرساز شده است، در واکنش به مسدود شدن حساب تویتتری خود گفته تصمیم توییتر ثابت کرد که «این کمپانی دشمن مردم آمریکاست».

او در بیانیه طولانی که در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر کرد نوشت «شبکه‌های اجتماعی نمی‌توانند مانع از انتشار گسترده حقیقت شوند». خانم تیلور گرین در این بیانیه توییتر را متهم به حمایت و همکاری با دشمنانی در «یک انقلابی کمونیستی» کرد اما نامی از این «دشمنان» نبرد.

خانم تیلور گرین از زمان ورود به کنگره آمریکا – سال ۲۰۲۰- به یکی از مناقشه برانگیزترین چهره‌های سیاسی واشنگتن بدل شده است.

او یکی از حامیان پر و پا قرص دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، است و پس از انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ همراه او بارها نتایج شمارش آرا -بدون شواهد قابل قبول – مخدوش خواند و همراه تئوری‌های توطئه‌ای شد که گروه کیو-آ-نان مدافع آنها بود.

او بارها اثربخشی واکسن کرونا را زیرر سوال برده و همچنین بارها قوانین کنگره مبنی بر زدن ماسک به هنگام ورود و حضور در صحن علنی کنگره را نادیده گرفته است.

آژانس خبری صدای پامیر-کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.