Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ ثور , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 33943
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان, فرهنگی تاریخ انتشار : 09 ژانویه 2022 - 19:25 |

محفل گرامی داشت از دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در کابل برگزارشد

محفل گرامی داشت از دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در کابل برگزارشد

مرکر فرهنگی والعصر در غرب کابل به مناسبت سالروز شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس پاسداران جمهوری اسلامی ایران، محفل گرامی داشت برگزار کردند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، برگزار کننده‌گان این برنامه که امروز(یکشنبه، ۱۹ جدی) برگزارشده بود در رابطه نقش وتاثیر گزاری سردار سلیمانی در افغانستان صحبت کردند.

عبدالواحید قاسمی ریئس مرکز فرهنگی والعصر از سردار سلیمانی به عنوان قهرمان بدون مرز یاد کرد و گفت: قهرمانی‌ها و جان فشانی‌های شهید سلیمانی فراتر از مرزها بود، او در هرجای صدای مظلومی را می‌شنید، به فریادش می‌رسید.

او افزود سردار سلیمانی در جهاد مقدس افغانستان نقش برازنده داشت، برای مجاهدین مشوره، تجهیزات و روحیه می‌داد، از این خاطر او به گردن هریک ما حق دارد که از سالروز شهادتش تجلیل کنیم.

سیدمحمد حسن سجادی استاد دانشگاه و رئیس مکتب خصوصی معمار علم، یکی دیگر از سخنرانان این مراسم گفت هدف سردار سلیمانی الهی بود به همین خاطر او در میان میلیون‌ها انسان آزاده جای دارد.

سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نامدار سپاه قدس پاسداران جمهوری اسلامی ایران، بامداد جمعه، ۱۳ جدی ۱۳۹۸ در نزدیک میدان هوایی بغداد همراه با معاون حشد الشعبی عراق و چند تن دیگر از همراهانش توسط یک حمله هوایی نیروهای امریکایی به شهادت رسید.

آژانس خبری صدای پامیر-کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.