Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ ثور , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 34953
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 08 فوریه 2022 - 20:53 |

حضرت آیت الله خامنه ای: باید در مقابل دشمن «تهاجم ترکیبی» کنیم

حضرت آیت الله خامنه ای: باید در مقابل دشمن «تهاجم ترکیبی» کنیم

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر ایران طی سخنانی خواستار تلاش مسئولان این کشور برای طراحی «تهاجم ترکیبی علیه دشمن» شد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، حضرت آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران طی سخنانی در جمع فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش این کشور، خواستار تلاش مسئولان این کشور برای طراحی «تهاجم ترکیبی علیه دشمن» شد.

رهبر ایران با بیان اینکه «جبهه دشمن علیه ایران دست به تهاجم ترکیبی» زده است، اظهار کرد: در مقابل این تهاجم ترکیبی و دسته‌جمعی، نمی‌توانیم همیشه در موضع دفاعی بمانیم و ما نیز باید در زمینه‌های مختلف از جمله رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم که در این زمینه اهل فکر و اقدام بخصوص مسئولان، موظف به تلاش هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار اجرای توصیه‌های بهداشتی پزشکان از سوی مردم شد و افزود: من همواره مقید به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و عمل به توصیه‌های پزشکان هستم و در استفاده از ماسک اصرار دارم و چند ماه قبل نیز نوبت سوم واکسن را دریافت کردم. مردم هر آنچه پزشکان و متخصصان در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌ها صلاح می‌دانند، عمل کنند.

حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای همچنین اقدامات روسای جمهور آمریکا را مایه «آبروریزی» این کشور خواند و گفت: امروز نیز محاسبات آمریکایی‌ها غلط از آب درآمده و در حال ضربه خوردن از جایی هستند که قبلاً تصورش را نمی‌کردند که آن هم از طرف رؤسای جمهور خودشان است یعنی رئیس‌جمهور قبلی و فعلی آمریکا با اقدامات خود عملاً دست به دست هم داده‌اند که باقیمانده آبروی آمریکا را هم ببرند.

آژانس خبری صدای پامیر – کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.