Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 36589
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 28 مارس 2022 - 14:38 |

جهاد: عملیات الخضیره پاسخ آزادگان امت به نشست شرارت در النقب است

جهاد: عملیات الخضیره پاسخ آزادگان امت به نشست شرارت در النقب است

جنبش جهاد اسلامی عملیات استشهادی دو فلسطینی در شهر الخضیره در جنوب حیفا را پاسخ آزادگان امت اسلامی به نشست شش جانبه وزیران خارجه چهار کشور عربی با آمریکا و رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی توصیف کرد.

 

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، «داوود شهاب» مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد: از سرگیری عملیات استشهادی در عمق سرزمین های اشغالی برای ایجاد بازدارندگی در برابر تجاوز و تروریسم دشمن ضروری است.

 

شهاب افزود: عملیات الخضیره پاسخی از جانب ملت فلسطین و آزادگان امت به نشست شری است که وزیران خارجه کشورهای عربی در آن شرکت دارند.

 

این مقام جهاد اسلامی تصریح کرد: این عملیات پیام بازدارندگی قوی به شهرک نشینان و نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست است که فساد و خرابی به بار می‌آورند و صدها نفر را بی گناه به قتل می‌رسانند.

 

کمیته های مقاومت فلسطین نیز با صدور پیامی تاکید کردند: عملیات الخضیره سیلی جدیدی به نظام امنیتی و اطلاعاتی دشمن صهیونیستی است.

 

در عملیات تیراندازی در شهر الخضیره در جنوب حیفا در سرزمین‌های اشغالی دستکم دو نیروی امنیتی صهیونیست به هلاکت رسیده و چهار نفر دیگر زخمی شدند که حال دو نفر آنها خیلی وخیم اعلام شده است. دو عامل استشهادی این عملیات هم به شهادت رسیدند.

 

وزرای خارجه چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و مغرب قرار است طی ساعات آتی در اجلاسی که با حضور «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در منطقه اشغالی نقب برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

گروه‌های فلسطینی با محکوم کردن برگزاری این اجلاس تأکید کردند که دیدار شش جانبه عربی-آمریکایی و اسرائیلی در النقب را محکوم و بر مخالفت قاطعانه با تمامی اشکال سازش تأکید می‌کنند. این گروه‌ها تأکید کردند که این دیدار تنها به نفع رژیم اشغالگر است و رفتار وزرای خارجه عرب با مواضع و منافع امت عربی مبنی بر مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، در تضاد است.

 

برگزاری اجلاس النقب در حالی است که شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در این منطقه اشغالی همچنان ادامه دارد. سه‌شنبه گذشته نیز نشست سه‌جانبه‌ای بین «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر، «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی و «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه توریستی شرم‌الشیخ مصر برگزار شد.

 

امارات، بحرین و مغرب در سال ۲۰۲۰ تحت نظارت آمریکا، توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

 

آژانس خبری صدای پامیر-کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.