Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37585
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 28 آوریل 2022 - 17:28 |

ارسال دومین پیام تهدید‌ به همراه گلوله برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

ارسال دومین پیام تهدید‌ به همراه گلوله برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

تنها چند روز پس از گزارش رسانه‌های عبری درباره ارسال یک پیام با محتوای تهدید‌آمیز برای نخست‌وزیر این رژیم به همراه گلوله، رسانه‌ها از ارسال دومین پیام‌ تهدید‌آمیز برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، منابع عبری، عصر امروز (پنجشنبه)، خبر دادند که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر یک پیام تهدید‌آمیز دریافت کرده است.

بنابر گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، امروز یک پیام تهدید‌آمیز دیگر به همراه گلوله برای خانواده نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ارسال شده است.

کانال ۱۲ بدون ذکر جزئیات بیشتر در ادامه گزارش خود اضافه کرد که در این پیام جدید، یکی از پسران نفتالی بنت به نام «یونیت بنت» تهدید شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که در تاریخ ششم ماه جاری نیز سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) خبر داده بود که پیامی با محتوای تهدید‌آمیز به همراه یک گلوله به منزل نخست‌وزیر این رژیم ارسال شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که به همراه شاباک مشترکا در حال تحقیق بر روی این موضوع است و تل‌آویو به رسانه‌ها دستور داده از انتشار جزئیات بیشتر درباره جزئیات این موضوع خودداری کنند.

این گزارش در شرایطی منتشر شد که رسانه‌های صهیونیستی دوشنبه نیز خبر داده بودند که مقام‌های تل‌آویو، با توجه به شرایط امنیتی موجود در سرزمین‌های اشغالی به سفر خارجی نخواهند رفت.

طبق گزارش پایگاه خبری «i24»، مقامات ارشد تل‌آویو از جمله نفتالی بنت نخست‌وزیر، «یائیر لاپید» وزیر خارجه و «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی به توافق رسیده‌اند که تمام برنامه‌های خود برای سفر خارجی در آینده نزدیک را لغو کنند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.