Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ حمل , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 36883
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, ورزشی تاریخ انتشار : 11 آوریل 2022 - 15:24 |

شورای بین‌المللی کرکت میرویس اشرف را به عنوان رئیس کرکت به رسمیت شناخت

شورای بین‌المللی کرکت میرویس اشرف را به عنوان رئیس کرکت به رسمیت شناخت

شورای بین‌المللی کرکت میرویس اشرف را به عنوان رئیس کرکت به رسمیت شناخت

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، شورای بین‌المللی کرکت در جلسه سه ماهه خود که روزگذشته (یک شنبه ۱۰ اپریل) در امارات متحده عربی برگزار شد، میرویس اشرف را رسما به عنوان رئیس اداره کرکت بورد افغانستان به رسمیت شناخت.این درحالی است که رهبری اداره کرکت بورد افغانستان، پس از تلاش‌های زیاد توانست؛ نگرانی‌های رهبری و کشورهای عضو شورای بین‌المللی کرکت را رفع و نسبت به سوی‌تفاهم ایجاد شده پس از تغییر نظام و رهبری کرکت بورد افغانستان، وضاحت ارائه نماید.

همچنین شورای بین‌المللی کرکت از تلاش‌های رهبری فعلی کرکت بورد افغانستان قدردانی نمود و میرویس اشرف را به‌عنوان نماینده رسمی کرکت بورد افغانستان برای بورد رهبری این شورا پذیرفت.

بر همین اساس، آقای اشرف روزگذشته رسمآ به نمایندگی از کشورش در نشست رهبری شورای بین‌المللی کرکت شرکت کرد و گزارش تمام دستاوردهای کرکت بورد افغانستان را با کشورهای عضو این شورا شریک ساخت.

آقای اشرف در این باره می‌گوید که: “بدون شک این یک افتخار بزرگی برای افغان‌ها است که کرکت افغانستان مانند گذشته در چوکات شورای بین‌المللی کرکت فعالیت خواهد کرد و اطمینان می‌دهم که به تلاش‌های خود برای توسعه و تقویت کرکت افغانستان ادامه خواهیم داد.”

پیش از این شورای بین‌المللی کرکت یک کمیته ارزیابی را برای کرکت بورد افغانستان ایجاد کرده بود که میرویس اشرف تمام اعضای این کمیته را متقاعد ساخت و به آنها اطمینان داد که اکنون کرکت و اداره کرکت بورد افغانستان در مسیر درست در حرکت است.

سپس کمیته ارزیابی گزارشی را به کشورهای عضو شورای بین‌المللی کرکت در مورد تایید آقای میرویس اشرف و تعیین یک نماینده رسمی در کرکت بورد افغانستان ارائه کرد که مورد قبول آنها و مجمع عمومی قرار گرفت.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.