Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 37579
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 28 آوریل 2022 - 17:01 |

علمای یمن: محور مقاومت، وعده نابودی اسرائیل را محقق کند

علمای یمن: محور مقاومت، وعده نابودی اسرائیل را محقق کند

انجمن علمای یمن با بیان اینکه باید قطب‌نمای دشمنی به سمت رژیم صهیونیستی تنظیم شود، از محور مقاومت خواست که وعده اخروی نابودی اسرائیل محقق شود.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، انجمن علمای یمن امروز پنجشنبه به مناسبت روز جهانی قدس با انتشار بیانیه‌ای، بر حمایت خود از قدس اشغالی و مسئله فلسطین و مردم این کشور مجددا تأکید کرد.

شبکه خبری المسیره به نقل از این انجمن گزارش داد که «بر موضع ثابت و اصولی خود مبنی بر حمایت از قدس، آرمان و مظلومیت فلسطین، به عنوان یک موضع اعتقادی و مذهبی تأکید داریم که قابل عقب‌نشینی، تغییر و چانه‌زنی نیست».

در این بیانیه آمده است: «ما بر اهمیت استفاده از سالگرد روز قدس و تبدیل آن به مرکز آگاهی مبتنی بسیج برای زنده نگه داشتن مسئله فلسطین تاکید می کنیم و این زنده نگه داشتن باید آگاهانه و مرتبط با حقایق و شواهد قرآنی باشد که دشمنی با یهودیان و مسیحیانی را تثبیت کند؛ دشمنانی که علیه الاقصی ما توطئه کرده و  با دین و امت ما مبارزه می‌کنند.».

بر اساس این بیانیه، از امت اسلامی و در صدر آن علما، خطیبان و نخبگان فرهنگی و دانشگاهی خواسته شده است که به مسئولیت خود برای مقابله با یهودی‌سازی مسجدالاقصی و در نتیجه خطرات حفاریهایی عمل کنند که با هدف تخریب این مسجد و ساخت معبد ادعایی یهودیان انجام می‌شود.

این نهاد یمنی با بیان اینکه باید قطب‌نمای دشمنی به سمت رژیم موقت صهیونیستی تنظیم شود، از محور مقاومت خواست که تلاش، همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند تا وعده اخروی نابودی اسرائیل محقق شود.

علمای یمن ادامه داد: ما امتیازدهی و پذیرش معامله و امضای معاهداتی را محکوم می‌کنیم که رژیم های امارات، ترکیه، مراکش و سایر رژیم ها جرأت کرده‌اند، انجام دهند و حتی رژیم صهیونیستی آن را در خواب هم نمی‌دید.

این نهاد یمنی با بیان اینکه ائتلاف کشورهای مذکور با رژیم صهیونیستی، «ارتداد آشکار از دین» است، خاطر نشان کرد: ما رژیم های سازشکار را مسئول کامل پیامدها، تحولات و جنایاتی می دانیم که علیه مردم فلسطین صورت خواهد گرفت و آنان را شریک ریختن هر قطره خونی می دانیم که یهودیان غاصب قدس و فلسطین ریختند.

علمای با تأکید بر اینکه تحریم کالاهای اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی و مطرح کردن شعار برائت کمترین موضعگیری و وظیفه شرعی است، در پایان تصریح کرد، علت این مسئله این است که آمریکا، شریک تأسیس این نهاد رژیم مطرود و موقت است و اگر حمایتهای آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی نبود، این رژیم این قدر دوام نمی‌آورد.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.