Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 38154
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 15 می 2022 - 15:23 |

«الوفاء للمقاومة»: مقاومت در کمین رژیم صهیونیستی است

«الوفاء للمقاومة»: مقاومت در کمین رژیم صهیونیستی است

عضو فراکسیون پارلمانی «الوفاء للمقاومة» تأکید کرد که چنانچه مانورهای رژیم صهیونیستی، انتخابات لبنان را هدف قرار دهد، مقاومت در کمین آن خواهد بود.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، «حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون «الوفاء للمقاومة» وابسته به جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که امروز ملت این کشور از حق قانونی خود استفاده کرده و در جنوب لبنان نیز به پای صندوق‌های رأی می‌رود.

وی افزود که جنوب لبنان، رکن اصلی این کشور است و ما امروز به به آغاز مرحله‌ای برای بازسازی کشور نیاز داریم.

بنابر گزارش شبکه النشره، فضل‌الله با تأکید بر اهمیت رأی و نظر ملت لبنان و پایبندی به قانون و خواسته مردم، گفت که بنده از صبح در مرز جنوبی بودم و مردمی را که برای تأکید بر معادله ارتش و مقاومت آمده بودند، مشاهده کردم.

فضل‌الله افزود که این دستآورد برای ایجاد قدرت جدید و ساختن دولتی عادلانه، ضروری است و ما به نظر و دیدگاه ملت لبنان پایبندیم و خواهان تحقق آزادی هستیم و برای رسیدن به آزادی، خون‌ها داده‌ایم.

عضو فراکسیون الوفاء للمقاومة همچنین گفت که «اگر هدف از مانورهای اسرائیل، تأثیرگذاری بر انتخابات است، مقاومت در کمین آن است».

رقابت ۷۱۸ نامزد در قالب ۱۰۳ لیست یا فهرست برای کسب ۱۲۸ کرسی پارلمان لبنان در ۱۵ حوزه انتخاباتی این کشور از صبح امروز (یکشنبه) آغاز شد. رأی‌دهندگان لبنانی از همان ساعت اولیه، خود را به حوزه‌های انتخاباتی رساندند تا به نمایندگان منتخب خود رأی دهند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.