Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ حمل , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 37930
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 08 می 2022 - 14:21 |

تظاهرات مردم اسرائیل علیه کابینه نفتالی بنت!

تظاهرات مردم اسرائیل علیه کابینه نفتالی بنت!

به گزارش امور بین الملل آژانس خبری صدای پامیر، به نقل از الجزیره؛ شهرک نشینان اسرائیلی علیه کابینه «نفتالی بنت» تظاهرات کردند. منابع رسانه‌ای اعلام کردند که این تظاهرات در منطقه العاد واقع در شرق تل‌آویو یعنی همان جایی که عملیات مقاومتی اخیر به وقوع پیوست، برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مظاهره کنندگان با سر دادن شعار‌هایی علیه نفتالی بنت، کناره گیری وی از قدرت را خواستار شدند. به دنبال برگزاری این تظاهرات، درگیری‌هایی میان مردم و نیرو‌های پولیس به وقوع پیوست.

این درحالی است که روز گذشته روزنامه هاآرتص در گزارشی به نقل از منابع نزدیک به نخست وزیر اسرائیل نوشت: از عمر کابینه نفتالی بنت نهایتاً قریب به یک ماه باقی مانده است؛ بنابراین گزارش، در شرایط کنونی درباره اینکه چه زمانی کابینه نفتالی بنت سقوط خواهد کرد، اتفاق نظر وجود دارد، اما تنها سوال باقیمانده این است که چگونه این سقوط رخ خواهد داد؟

در همین رابطه، نفتالی بنت اخیراً اظهاراتی داشته که ایجاد انشقاق در کابینه و سقوط آن را بیشتر قطعی کرده است.

بنت اخیراً گفته است که حتی تا یک هزار سال دیگر فکر نمی‌کرده کابینه‌ای متشکل از گیدعون ساعر، آویگدور لیبرمن و احزاب عربی تشکیل دهد. همین نقل قول از وی باعث شده تحلیلگران از نزدیک بودن انشقاق در کابینه ائتلافی وی خبر بدهند.

آژانس خبری صدای پامیر – بین المل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.