Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 38692
  پرینتخانه » اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 29 می 2022 - 18:42 |

حماس: فلسطین مقاومت را تا جاروکردن آخرین صهیونیست از خاکش ادامه می‌دهد

حماس: فلسطین مقاومت را تا جاروکردن آخرین صهیونیست از خاکش ادامه می‌دهد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تاکید بر اتحاد قدس، خاطرنشان کرد که ملت فلسطین مقاومتش را تا جاروکردن آخرین صهیونیست از خاک پاکش ادامه می‌دهد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (یک‌شنبه) هم‌زمان با آغاز مراسم راهپیمایی «پرچم» توسط اشغالگران صهیونیست بر تداوم مقاومت ملت فلسطین تاکید کرد.

طبق گزارش خبرگزاری «شهاب»، الرشق خاطرنشان کرد: «ملت ما به مقاومت و پیوندش در دفاع از قدس، تا جاروکردن آخرین نظامی و شهرک‌نشین از خاک پاکش و آزادی هر وجب از این سرزمین اشغال‌شده، ادامه خواهد داد».

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد: «قدس به عنوان پایتخت ابدی فلسطین و اولین قبله مسلمانان،  یکپارچه و متحد خواهد ماند؛ قدسی که جان‌های ما فدای آن است».

جنبش مقاومت اسلامی حماس از دو هفته پیش و هم‌زمان با آمادگی نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست برای برگزاری راهپیمایی پرچم، در بیانیه‌های مختلف به مقامات تل‌آویو درباره پاسخ قاطع شان به تجاوزهای اشغالگران هشدار داده بودند.

رهبران حماس علاوه بر هشدارهای مکرر، روز گذشته (شنبه) برای تمامی فلسطینی‌های ساکن قدس، کرانه باختری و اراضی اشغال‌شده از ۱۹۴۸ تاکنون بسیج عمومی اعلام کردند. امروز (یک‌شنبه) نیز رسانه‌های محلی به نقل از گروه‌های مقاومت در غزه گزارش داد‌ند که یگان‌های مسلح مقاومت از صبح اوضاع مسجدالاقصی و مناطق دیگر را زیر نظر دارند تا بر اساس تحولات پاسخ دهند.

«فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس نبز روز گذشته ضمن تاکید بر اینکه قدس و مسجدالاقصی خط قرمز ملت فلسطین محسوب می‌شوند، تاکید کرد که کا این سرزمین به میدان مبارزه برای دفاع از قدس تبدیل شده است.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.