Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ حمل , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 38695
  پرینتخانه » اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 29 می 2022 - 18:49 |

عملیات استشهادی در قدس همزمان با راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها

عملیات استشهادی در قدس همزمان با راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها

در حالی که برخی از منابع عبری خبر می‌دهند که مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» را آغاز کرده‌اند، یک عملیات استشهادی در قدس اشغالی رخ داده است.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، منابع خبری عبری لحظاتی پیش خبر دادند که مراسم صهیونیستی موسوم به «راهپیمایی پرچم» آغاز شده است؛ مراسمی که خشم بسیاری از مردم و گروههای فلسطینی را به همراه داشته است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی خبر داد که این راهپیمایی در شهر قدس اشغالی آغاز شده است و صهیونیستها در حال حرکت به سمت «باب العامود» هستند.

این در حالی است که منابع فلسطینی مانند خبرگزاری شهاب، گفتند که این راهپیمایی هنوز آغاز نشده است، ولی صهیونیستهای بسیاری در حال تجمع در باب العامود هستند.

خبرگزاری سما نیز گزارش داد که لحظاتی پیش، یک عملیات استشهادی در قدس اشغالی رخ داده است، ولی هنوز جزئیاتی از تلفات احتمالی در میان شهرک‌نشیان صهیونیست منتشر نشده است.

منابع عبری اما گفتند که این حادثه جنایی است و در خیابان بیت لحم در قدس اشغالی صورت گرفته است.

این در حالی است که برخی از منابع خبری هم اعلام کردند که در جریان درگیریهای شهر قدس، سه نفر از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

همزمان با راهپیمایی پرچم صهیونیستها، ساکنان شهر رام الله فلسطین نیز راهپیمایی پرچمهای فلسطینی را در این شهر برگزار کرده‌اند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.