Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ ثور , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 38025
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 11 می 2022 - 18:54 |

فلسطینی‌ها پلیس رژیم صهیونیستی را از خانه شهیده شیرین بیرون انداختند

فلسطینی‌ها پلیس رژیم صهیونیستی را از خانه شهیده شیرین بیرون انداختند

فلسطینیان خشمگین که در منزل خبرنگار شهیده الجزیره در قدس اشغالی تجمع کرده بودند ماموران پلیس صهیونیست را که به آنجا یورش برده بودند، بیرون کردند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در یورش به جنین در کرانه باختری «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه «الجزیره» را در حالی که جلیقه خبرنگاری به تن داشت، به شهادت رساندند و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه را زخمی کردند.  این جنایت رژیم صهیونیستی موج گسترده محکومیت از سوی طرف‌های مختلف در منطقه را به همراه داشت.

اهالی قدس اشغالی و مناطق اطراف آن از هم به دنبال وقوع این جنایت، برای عرض تسلیت به خانواده شیرین ابوعاقله و اعلام انزجار از رژیم اشغالگر و جنایات آن خود را به منزل شهیده رسانده و در داخل و مقابل منزل تجمع کردند.

در همین حال  نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی از بیم وقوع هر گونه اتفاق پیش بینی نشده‌ای به داخل منزل شهیده حمله کردند و در مقابل، تجمع‌کنندگان و اهالی خانه با سر دادن شعار و ابراز خشم و عصبانیت، خواستار بیرون رفتن این نظامیان شدند.

نظامیان صهیونیست از خانواده شهیده شیرین خواستند که پرچم‌های فلسطین  را که در خانه و سر در آن برافراشته شده بود، جمع و پخش سروده‌های ملی فلسطین در خانه را قطع کنند که با مخالفت خانواده شهیده روبرو شدند و در نهایت تجمع‌کنندگان نظامیان صهیونیست را به زور از خانه بیرون کردند.

در همین حال المیادین گزارش داد ، در حال حاضر حزن و اندوه سنگینی بر همه سرزمین‌های فلسطینی سایه افکنده است و چیزی که این داغ را برای ملت فلسطین سنگین‌تر می‌کند این است که رژیم اشغالگر همچنان تلاش دارد با ساخته و پرداخته کردن روایت‌های دروغین از پذیرش مسئولیت این جنایت شانه خالی کرده و شخص شهیده شیرین را مسئول این اتفاق بخواند.

از سوی دیگر «جمال حویل» عضو شورای انقلابی جنبش فتح در گفت‌وگو با المیادین با تاکید بر عمدی بودن ترور خبرنگار الجزیره به دست نظامیان اشغالگر گفت: جایی که شیرین شهیده شده کاملا برای صهیونیست‌ها مشخص و آشکار بود و اصلا در آنجا درگیری وجود نداشت.

خبرنگار المیادین از دفتر شبکه الجزیره در رام الله نیز گزارش داد که جمعیت زیادی خود را به مقابل دفتر این شبکه رسانده و منتظر رسیدن پیکر شهیده شیرین هستند در همین کاروان بزرگی از فلسطینیان با خودرو آمبولانس حامل پیکر شهیده شیرین را تا رام الله همراهی می‌کنند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.