Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 38135
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 14 می 2022 - 21:38 |

نظری: جنگ طلبان می‌خواهند با خون مردم افغانستان تجارت کنند

نظری: جنگ طلبان می‌خواهند با خون مردم افغانستان تجارت کنند

معاون وزیر اقتصاد طالبان با انتقاد از خارج‌نشینانی که خواستار درگیری مسلحانه علیه هیئت حاکمه کنونی افغانستان هستند گفت که هدف آن‌ها تجارت با خون مردم است.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، «عبداللطیف نظری» معاون وزیر اقتصاد طالبان در رشته توئیتی با انتقاد از خارج‌نشینانی که پس از تحولات افغانستان این کشور را ترک کرده اما خواستار درگیری مسلحانه مردم با طالبان هستند گفت: کسانیکه خود فرار کرده و در خارج با خانواده خود با عیش و عشرت زندگی می‌کنند،حق ندارند مردم را به جنگ تشویق کنند.

 

نظری افزود: اگر این‌ها راست می گویند چرا فرار کردند؟ اگر به مقاومت باور دارند چرا فرزندان خود را در خط اول جنگ نمی‌فرستند؟ هدف جنگ طلبان این است که باز هم با خون مردم تجارت کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه افغانستان صلح‌آمیز، آرام و باثبات به نفع همه است، تصریح کرد: ایجاد تفرقه بین مردم افغانستان از سوی شماری از چهره‌های فراری خارج نشین به هر شکل که باشد خیانت به منافع ملی است. پاسداری از وحدت ملی و هویت ملی، رسالت نسل جوان کشور است.

 

معاون وزیر اقتصاد طالبان در ادامه نیز از مردم افغانستان خواست تا با زندگی مسالمت‌آمیز و پشتیبانی از هیئت حاکمه افغانستان نقش خود را در وحدت ملی و بازسازی کشور ایفا کنند.

آژانس خبری صدای پامیر-کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.