Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ حمل , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 39058
  پرینتخانه » اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 06 ژوئن 2022 - 16:42 |

بیم صهیونیست‌ها از عکس پیراهن کودک فلسطینی+تصویر

بیم صهیونیست‌ها از عکس پیراهن کودک فلسطینی+تصویر

مامور پلیس مرزی رژیم صهیونیستی در اقدامی غیرانسانی کودک فلسطینی را مجبور کرد تی‌شرت خود را که روی آن تصویر یک سلاح بود، درآورد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، «آنا آهرونهایم» خبرنگار اسرائیلی روزنامه «جروزالم پست» در توییتی از برخورد غیرانسانی پلیس کودک‌کش رژیم صهیونیستی با یک کودک سه ساله فلسطینی خبر داد.

وی در توییتی با انتشار تصویری از این کودک نوشت: «یک کودک سه ساله فلسطینی در حالی که پیراهنی به تن داشت که روی آن (تصویر اسلحه) ام ۱۶ بود، به یک ایست بازرسی در نزدیکی جنین رسید. مامور پلیس مرزی که ایست بازرسی را اداره می‌کرد، کودک را مجبور کرد قبل از اینکه به خانواده اجازه عبور به اسرائیل (فلسطین اشغالی) را بدهد، پیراهنش را درآورد». این خبرنگار صهیونیست این داستان را دیوانه‌وار توصیف کرد. «باراک رواید» خبرنگار صهیونیست دیگر در واکنش به این توییت، چنین اقدامی را دیوانگی خواند.

از اوایل سال جاری میلادی تاکنون در تجاوزات رژیم موقت صهیونیستی در شهر جنین و اردوگاه آن، ۲۲ فلسطینی کشته و چند نفر بازداشت شده‌اند.

به گفته ناظران، اردوگاه و شهر جنین در حال تبدیل به غزه‌ی دیگری آن هم در شمال کرانه باختری و بیخ گوش صهیونیست‌هاست و در نمایی کلی‌تر کرانه باختری دیگر همچون سابق نیست و همه چیز پس از جنگ ۱۲ روزه غزه تغییر کرده و این منطقه به آتش‌فشانی در آستانه انفجار تبدیل شده که می‌تواند مسیر مبارزات مردمی را به سمت و سوی امیدوارکننده‌ای ببرد.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.