Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 39291
  پرینتخانه » اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 12 ژوئن 2022 - 19:31 |

نتانیاهو و همسرش در دادگاه: ما بیمار روانی نیستیم

نتانیاهو و همسرش در دادگاه: ما بیمار روانی نیستیم

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و همسرش در جلسه دادگاه شکایت از ایهود اولمرت نخست‌وزیر پیشین این رژیم شهادت دادند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، در ادامه رسیدگی به شکایت بنیامین نتانیاهو از ایهود اولمرت بابت «بیمار روانی» خواندن او، همسر و پسرش، جلسه جدیدی درباره این پرونده تشکیل شد.

منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی از حضور بنیامین نتانیاهو و همسرش سارا نتانیاهو در دادگاه در ادامه شکایت آنها از ایهود اولمرت نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی خبر دادند.

ایهود اولمرت، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و خانواده او را بیمار روانی خوانده بود و این موضوع باعث شکایت آنها به دادگاه به اتهام «افترا» شده بود.

به گزارش تلویزیون «آی ۲۴» رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو با حضور در جلسه دادگاهی در شهر تل‌آویو شهادت داد که او «هیچ سابقه از اختلال به بیماری روانی و روانپزشکی» ندارد.

دادگاه رسیدگی به شکایت نتانیاهو از اولمرت به اتهام افترا از ماه ژانویه ۲۰۲۲ شروع شد. نتانیاهو، در شکایت خود خواستار خسارت ۲۶۱ هزار دلاری به دلیل آسیب و خسارات وارده به خودش، همسر و پسرشان یائیر نتانیاهو شده است.

سارا نتانیاهو همسر نتانیاهو هم در جلسه دادگاه حضور یافت و در رد اظهارات ایهود اولمرت اعلام کرد که او «بیمار روانی نیست».

همسر رهبر حزب لیکود در پاسخ به سوالی درباره وجود شایعاتی مبنی بر بستری شدن او در یک مرکز درمانی در اتریش گفت که این موضوع «قطعا دروغ است».

پیگیری حقوقی شکایت خانواده نتانیاهو از ایهود اولمرت در شرایطی در حال انجام است که خود نتانیاهو با پرونده‌های فساد مواجه بوده و این شکایت‌ها همچنان در جریان است.

از سوی دیگر، ایهود اولمرت نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی سابقه زندان را به دلیل فساد مالی در کارنامه دارد. او در سال ۲۰۱۶ به اتهام فساد مالی گناهکار شناخته شد و از فوریه ۲۰۱۶ تا جولای ۲۰۱۷ را در زندان گذراند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.