Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 39232
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 11 ژوئن 2022 - 16:01 |

نشست محرمانه مجلس نمایندگان آمریکا درباره افغانستان

نشست محرمانه مجلس نمایندگان آمریکا درباره افغانستان

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برای بررسی نحوه عملکرد دولت بایدن درباره خروج از افغانستان نشستی محرمانه برگزاری می‌کند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئن یک جلسه توجیهی محرمانه درباره نحوه عملکرد دولت بایدن درباره خروج از افغانستان برگزار خواهد کرد.

به گزارش «هیل»، در این نشست همچنین قرار است تا سیاست دولت آمریکا درباره افغانستان مورد بررسی قرار گرفته و انتظار می‌رود مقامات وزارت خارجه آمریکا نیز در این نشست حضور یابند.

یک منبع آگاه درباره این نشست گفت که وزارت خارجه آمریکا تمایل داشت تا بخشی از این جلسه بطور عمومی برگزار شود تا برخی اطلاعات آن در دسترس عموم قرار گیرد اما اکثر نمایندگان دموکرات اصرار داشتند که نشست پشت درهای بسته برگزار شود.

سخنگوی کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، درباره این نشست به هیل گفت: هدف این نشست، ایجاد درک کامل‌تر از سیاست آمریکا درباره افغانستان است، بویژه تصمیم‌هایی که به خروج آمریکا از افغانستان منجر شد و درس‌های مهمی که دولت آمریکا از این جنگ ۲۰ ساله آموخت.

جمهوریخواهان بارها بایدن و دموکرات‌ها را به دلیل عدم پاسخگویی درباره خروج فاجعه بار و مفتضحانه از افغانستان مورد حمله قرار داده‌اند.

بایدن همچنین تاکنون نتوانسته محبوبیت خود را که بخاطر نحوه خروج از افغانستان به پایین‌ترین سطح خود رسیده را افزایش دهد، روندی کاهشی که با تعداد زیادی از دیگر بحران‌ها در آمریکا پس از خروج از افغانستان تشدید شده است.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.