Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 39238
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, اقتصادی تاریخ انتشار : 11 ژوئن 2022 - 17:14 |

رئیس اداره راه‌آهن هیئت حاکمه افغانستان عازم ایران شد

رئیس اداره راه‌آهن هیئت حاکمه افغانستان عازم ایران شد

رئیس راه‌آهن هیئت حاکمه افغانستان برای گفت‌وگو با مسئولین وزارت راه و شهرسازی و اداره خط آهن ایران در رأس هیئتی عازم این کشور شد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، «بخت الرحمن شرافت» رئیس اداره خط آهن افغانستان به همراه «عبدالباری صدیقی» معاون فنی و «عبدالجبار نوری» سرپرست ریاست بازرسی این اداره برای گفت‌وگو با مقامات ایرانی درباره از سرگیری روند تعمیر خط آهن خواف-هرات عازم این کشور شد.

براساس بیانیه منتشر شده توسط دفتر مطبوعاتی اداره خط آهن افغانستان، هیئت اعزامی قرار است در این سفر با مسئولین وزارت راه و شهرسازی و اداره خط آهن ایران درباره از سرگیری روند تعمیر قطعه سوم خط آهن خواف-هرات، آغاز دوباره انتقالات و تنظیم برنامه‌های آموزشی و فنی برای پرسنل اداره خط آهن افغانستان بحث و گفت‌وگو کند.

بیانیه می‌افزاید که در این دیدار دو طرف همچنین قرار است درباره پیشنهاد نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی ایران مبنی بر تمایل بخش خصوصی این کشور برای سرمایه‌گذاری در زیربناهای خط آهن افغانستان بحث‌های همه‌جانبه داشته باشند.

هیئت افغانستان پس از این سفر ۳ روزه قرار است به هرات بازگردد تا وضعیت بخش سوم خط آهن خواف-هرات را بررسی کرده و از ایستگاه خط آهن تورغندی نیز دیدار کند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.