Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 40269
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 21 جولای 2022 - 21:37 |

سخنگوی سپاه پاسداران ایران در هشدار به اسرائیل: اگر دست از پا خطا کنید سرزمین اشغالی را از دست می دهید

سخنگوی سپاه پاسداران ایران در هشدار به اسرائیل: اگر دست از پا خطا کنید سرزمین اشغالی را از دست می دهید

سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در سخنان خود حطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: اگر دست از پا خطا کنید آنچنان درس عبرتی خواهید گرفت که برای همیشه این ۲۷ هزار کیلومتری را که اشغال کرده اید، از دست خواهید داد و در این تهدید شک نکنید

به گزارش بخش بین الملل آژانس خبری صدای پامیر، سخنگوی سپاه با اشاره به سفر اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل و عربستان ادامه داد: بایدن در سفرهای خود حرف های بی ربطی زد که دنیا به آن خندید زیرا تمام دنیا در این ۴۳ سال توانمندی های این نظام و ناتوانی های آمریکا را به خوبی مشاهده کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبر انقلاب برای نخستین بار از رئیس جمهور روسیه برای اظهاراتش علیه صهیونیست ها تشکر کردند.

وی بیان کرد: امروز صهیونیست ها گاهی که از پریشان حالی به حرف می آیند، می گویند ما گزینه نظامی را هم روی میز داریم که در جواب آنها باید بگوییم بزرگتر و قدرتمندتر از شما، آمریکا و اتحادیه جماهیر شوروی بود که تمام امکانات خود را در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادند اما شهدای ما آبروی همه آنها را حتی در بعد نظامی بردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان گفت: امروز شما جرأت نمی کنید از لاک خود بیرون بیایید پس چرا حرف بیخود می زنید؟ مگر هواپیماهای شما جرأت می کنند در آسمان امن جمهوری اسلامی ظاهر شوند؟

سردار شریف خاطرنشان کرد: شما داعش و القاعده را تشکیل دادید که یکی پس از دیگری به تدبیر رهبری و حرمت خون شهیدان که پرچمدار آن ها حاج قاسم سلیمانی بود، روزگار سیاهی را برای آنان ترسیم کردیم و از روی زمین حذف شدند.

وی گفت: صهیونیست ها تلاش زیادی می کنند که جمهوری اسلامی ایران را تهدید کنند اما از همین جا به رژیم غاصب اسرائیل اعلام می کنیم که اگر دست از پا خطا کنید آنچنان درس عبرتی خواهید گرفت که برای همیشه این ۲۷ هزار کیلومتری را که اشغال کرده اید، از دست خواهید داد و در این تهدید شک نکنید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به امریکا بیان کرد: شما می گفتید اسرائیل قله امن است اما امروز می بینیم که ناامنی در اسرائیل بیداد می کند و مدعی بودید که اگر همه کشورهای عربی باهم متحد نشوند، نمی توانند با ما بجنگند اما اگر همه آنها با هم متحد شوند نیز ما در یک نبرد نظامی آنها را شکست خواهیم داد و تاریخ، تحولات، پیام انقلاب و تدبیر الهی رهبری بر این قرار گرفت که از همه سنگرهایی که گفتید، یکی پس از دیگری عقب نشینی کردید.

سردار شریف افزود: ایران اسلامی کانون بیداری دنیای اسلام و کانون احیای فرهنگ اهل بیت(ع) است و هیچ رژیمی قدرت رویارویی با آن را ندارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.