Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ حمل , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 40370
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 26 جولای 2022 - 19:47 |

مدودف: سیاست اروپا نفرت انگیز، گستاخانه، نسنجیده و احمقانه است

مدودف: سیاست اروپا نفرت انگیز، گستاخانه، نسنجیده و احمقانه است

معاون رئیس شورای امنیت روسیه، سیاست کنونی اروپا را ترکیبی نفرت انگیز از گستاخی وقیحانه، سیاست نسنجیده و حماقت توصیف کرد.

به گزارش بخش بین الملل آژانس خبری صدای پامیر، دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت روسیه با انتقاد از سیاست اروپایی ها در قبال روسیه، آن را “یک ترکیب نفرت انگیز از گستاخی متکبرانه، احساسات نوجوانی و حماقت ” توصیف کرد.

مدودف در کانال تلگرام خود نوشت: “اروپایی‌ها در ابتدا اعلام کرده بودند که قصد دارند روسیه را به دلیل تمایلش به حمایت از شهروندان مظلوم و تضمین منافع بلندمدت آنان به شدت مجازات کنند.

به همین دلیل، تصمیم گرفتند اقتصاد روسیه را تکه‌تکه و کشور را از پول صادرات انرژی محروم کنند. بنابراین تحریم‌های همه‌جانبه‌ای را بر هر ماده اشتعال‌زا اعمال کردند”.

وی با تمسخر سیاست‌های اروپا گفت: “رهبران اروپایی اهمیتی نمی‌دهند که صنعت بزرگ و کشاورزی توسعه‌یافته در اروپا وجود دارد، برای آن‌ها مهم نیست که شهروندان اتحادیه اروپا می‌خواهند در خانه‌های گرم با آب زندگی کنند. آن‌ها فقط می‌خواهند روس‌ها تا حد امکان رنج ببرند”.

لاوروف: اروپا بازنده جنگ اوکراین است

مدودف همچنین خاطرنشان می کند که قیمت گاز، نفت و زغال سنگ در کشورهای دیگر بسیار گران تر است و این گرانی سیاستمداران اروپایی را مجبور می کند “روی سه صندلی بنشینند”: به اوکراین کمک کنند، روسیه را آسیب بزنند، اما در عین حال به فکر مردم خود باشند.

پیش ازاین مدودف کشورهای غربی را متهم کرد که اروپایی‌های معمولی زمستان امسال “سرمای سختی” خواهند داشت. وی همچنین به عدم دخالت روسیه در تورم بالای مواد غذایی در اروپا و آمریکا اشاره کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.