Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 40345
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, اقتصادی تاریخ انتشار : 25 جولای 2022 - 20:32 |

معین وزارت فواید عامه: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ساخت و ترمیم شاهراه‌های مهم و حیاتی، اولویت کاری ما است

معین وزارت فواید عامه: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ساخت و ترمیم شاهراه‌های مهم و حیاتی، اولویت کاری ما است

مولوی عبدالکریم فاتح معین تخنیکی وزارت فواید عامه در دیدار با مسئولان شماری از شرکت‌های افغانی و ایرانی، روی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تطبیق پروژه‌های جدید در کشور بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، دفتر مطبوعاتی وزارت فواید عامه امروز با نشر خبرنامه‌یی نگاشته است که در این دیدار معین تخنیکی این وزارت در مورد پروژه‌های وزارت معلومات داده، گفته است که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ساخت و ترمیم شاهراه‌های مهم و حیاتی، در اولویت کاری آنان قرار دارد.

فاتح خاطر نشان کرده است؛ هرگاه به پروژه‌های نیمه تمام در کشور توجه نشود، کارهای انجام شدۀ پروژه‌ها و مصارفی که صورت گرفته است، هدر خواهد شد.

وی هم‌چنان از مسئولان شرکت‌های یاد شده خواسته است که در گام نخست روی پروژه‌های نیمه تمام این وزارت سرمایه‌گذاری کنند و به منظور ساخت شاهراه‌ها و سرک‌ها، طرح مشخص خود را با وزارت فواید عامه شریک کنند.

اعلام آمادگی تاجران افغان و ایرانی برای سرمایه گذاری در پروژه انتقال آب پنجشیر به کابل

در همین‌حال، مسئولان شرکت‌های خصوصی ساختمانی ایرانی و افغانی، در مورد پروژه‌های را که تکمیل کرده‌اند؛ معلومات داده و به ساخت و تطبیق پروژه‌های انکشافی وزارت فواید عامه ابراز علاقه‌مندی کرده‌اند.

گفتنی است که شماری از شرکت‌های “مشترک المنافع” ساختمانی خصوصی افغانی و ایرانی، جهت تطبیق پروژه‌های انکشافی در کشور به گونۀ مشترک کار و فعالیت می‌کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.