Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 40139
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 16 جولای 2022 - 20:25 |

وزیر دفاع یمن: در صورت ادامه تجاوز، آماده مقابله هستیم

وزیر دفاع یمن: در صورت ادامه تجاوز، آماده مقابله هستیم

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن گفت اگر متجاوزان سعودی بخواهند بدنبال فریبکاری و تداوم جنگ باشند، آماده مقابله با آن‌ها هستیم.

به گزارش بخش بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» در جریان بازدید از جبهه‌های نبرد در محور «خب و الشعف» به همراه سرتیپ «عبدالحکیم سریع» فرمانده نیرو‌های مقاومت یمن، با اشاره به اینکه فرصت تحقق صلح عادلانه و شرافتمندانه برای کشور‌های ائتلاف متجاوز فراهم شده است.

به گزارش خبری العهد، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن گفت: اگر کشور‌های متجاوز بخواهند در این مسیر حرکت کنند، فرصت فراهم است و ما هم آماده ایم، اما اگر راه فریبکاری و ادامه جنگ را در پیش بگیرند، مردم یمن آماده مقابله هستند.

او با اشاره به پایداری مردم یمن و پیروزی‌های آن‌ها در این جنگ گفت: دستاورد‌ها و روند امور در بیش از هفت سال جنگ، با توجه به تفاوت فاحش قدرت نظامی و مالی کشور‌های ائتلاف متجاوز با بضاعت نیرو‌های مقاومت یمن، بیشتر شبیه معجزه است و این پیروزی‌های بزرگ به یاری خداوند و با درایت، شجاعت و اخلاص رهبران انقلابی و فرماندهی نظامی ما حاصل شده است.

سرلشکر العاطفی گفت: موجودیت رژیم صهیونیستی که استعمار انگلیس در سال ۱۹۴۸ در سرزمین فلسطین برقرارکرد، در معرض زوال و نابودی است و این رژیم حتمی بودن پایان خفت بار خود را درک می‌کند و از این رو، استعمار (برای تلاش جهت جلوگیری از این نابودی و پایان خفت بار)، قدرت‌های دست نشانده‌ای در منطقه مانند حکومت ائتلاف متجاوز را ایجاد کرد که طی دهه‌های متوالی انواع منافع اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای را برای آن تامین کرد و اکنون نیز با مداخله مستقیم نظامی، به ویژه در یمن، در پی تحقق اهداف خود است.

وزیر دفاع یمن خطاب به کشور‌های ائتلاف متجاوز و حامیان آن‌ها تاکید کرد که خداوند ما را به رهبری کم نظیری در تاریخ ملت‌ها و ملتی مقاوم در برابر تجاوز و اشغالگری مفتخر کرده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.