Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 40172
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 17 جولای 2022 - 15:47 |

جان باختن هشت نفر در رویداد ترافیکی

جان باختن هشت نفر در رویداد ترافیکی

در نتیجه برخورد یک موتر مسافربری با یک عراده موتر باربری در شاهراه بغلان–سمنگان، هشت جان باخته و سی تن دیگر زخم برداشته اند.

این رویداد حوالی ساعت دو بجه بامداد شنبه رخ داده است. از سویی هم، چهار تن دیگر در یک رویداد جداگانه ترافیکی در ولسوالی دوشی ولایت بغلان زخم برداشته اند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، مولوی مصطفی هاشمی، ریس اطلاعات و فرهنگ بغلان، گفت: «حوالی ساعت دو دیشب یک موتر تیلری بین پلخمری و سمنگان ایستاد بوده که موتر ۵۸۰ که از طرف کابل به مزار در حرکت بود با موتر تیلری تصادم نموده است که با تاسف هشت نفر به شهادت رسیدند.»

محمد نبی باشنده ولایت هرات با یک پسر دو برادرش می‌خواستند از کابل به ولایت سمنگان بروند، پسر و یک بردار محمد نبی در این رویداد زخم برداشته اند.

محمد نبی در باره این رویداد، گفت: «خواب بودم که موتر ما با موتر دیگر حادثه نمود.»

علی محمد، زخمی دیگر این رویداد، می‌گوید: «در جریان سفر خواب بودم که موتر حادثه نمود.»

سرطبیب شفاخانه ولایتی در پلخمری از انتقال ۱۵ زخمی این رویداد که یک زن و یک کودک نیز شامل آن استند، به این شفاخانه خبر داده است که چهار تن شان پس از درمان به خانه برگشتند.

محمد انور وردک، سرطبیب شفاخانه ولایتی پلخمری، گفت: «در مجموع یازده مجروح را از حادثه رباتک برای ما انتقال دادند که وضعیت اکثریت شان وخیم بودند.»

همچنان پزشکان در شفاخانه ولایتی سمنگان می‌گویند که ۸ جسد و ۱۳ زخمی این رویداد نیز به این شفاخانه آورده شده اند که وضعیت بهداشتی برخی از زخمیان نگران کننده است.

برخی زخمی‌های دیگر پس از درمان به خانه‌های شان برگشتند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.