Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 40096
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 14 جولای 2022 - 17:22 |

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم امارت اسلامی با سفیر ترکیه

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم امارت اسلامی با سفیر ترکیه
سرپرست وزارت معادن و پترولیم امارت اسلامی در دیدار با سفیر ترکیه در کابل گفته است که این وزارت از تمامی سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی که بخواهند در افغانستان در بخش معادن سرمایه‌گذاری کنند استقبال می‌کند.
به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، شیخ شهاب‌الدین دلاور؛ سرپرست وزارت معادن و پترولیم امروز پنجشنبه (۲۳ سرطان) با جهاد ارگین‌آی؛ سفیر ترکیه در کابل دیدار کرده است.

در خبرنامه که این وزارت منتشر کرده آمده که در آغاز این نشست روی روابط نیک، دیرینه  و دوستانۀ کشور ترکیه با افغانستان بحث صورت گرفته است.

جهاد ارگین گفت ضمن اعلام همکاری ترکیه در بخش‌های مختلف با افغانستان، خاطرنشان کرده است: ما به مردم و کشور افغانستان قلباً وابسته هستیم و روابط این دو کشور دوستانه و صمیمی می‌باشد.

سرپرست وزارت معادن و پترولیم نیز گفته که این وزارت از تمامی سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی که بخواهند در افغانستان در بخش معادن سرمایه‌گذاری نمایند استقبال کرده و زمینه را برای آن‌ها مهیا می‌سازد.

خبرنامه افزوده که همچنان در این دیدار، پیرامون بازگشت سیاسیون حکومت قبلی از طریق کمیسیون ارتباط با شخصیت‌های افغان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.