Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 39858
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 06 جولای 2022 - 8:41 |

هشدار روسیه به لندن

هشدار روسیه به لندن

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، سفیر روسیه در انگلستان با هشدار به لندن گفت: استفاده اوکراین از سلاح های انگلیسی به معنای مشارکت انگلیس در جنگ اوکراین است.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر به نقل از تاس، «آندری کلین»، سفیر روسیه در لندن به استفاده اوکراین از سلاح‌های انگلیسی انتقاد کرده و روز سه شنبه در تلویزیون روسیه گفت: وقتی که کی یف از توپخانه و مهمات ساخت انگلیس استفاده می‌کند، لندن را در جنایات جنگی کی یف شریک می‌سازد.

سفیر روسیه در ادامه اظهارات خود گفت: ظاهراً هدف لندن این است که به هر قیمتی اوکراین برنده شود و باید اسلحه و پول به آن‌ها داده شود.

وی افزو: صادقانه بگویم، اگر آنها مانند گذشته با سلاح‌های انگلیسی به دونتسک حمله کنند، این به معنای همدستی انگلیس در جنایات جنگی است. لندن دیر یا زود باید این موضوع را درک کند.

کلین همچنین به موضوع استعفاها در دولت لندن هم اشاره کرد و گفت: این یک ضربه بزرگ به دولت لندن است که بلافاصله از یک رسوایی به رسوایی دیگر می‌رسد.

اظهارنظر سفیر روسیه در لندن در حالی منتشر شده که دو روز پیش از آن، «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس در کنفرانس بازسازی اوکراین در شهر لوگانوی پاریس اعلام کرد که لندن به حمایت خود از کی‌یف ادامه می‌دهد و با تهاجم روسیه مقابله خواهد کرد.

از آ غاز عملیات نظامی روسیه، ارتش این کشور در چند نوبت، از جمله هفته پیش، مناطق نظامی شهر کی‌یف را با موشک هدف قرار دادند. انگلیس، آمریکا و کشورهای اروپایی برای مقابله با پیشروی ارتش روسیه در خاک اوکراین تاکنون انواع حمایت‌های نظامی و سیاسی را انجام داده‌اند و تحریم‌های پی‌درپی علیه دولت روسیه اعمال کرده‌اند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.