Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ ثور , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 40216
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, ورزشی تاریخ انتشار : 19 جولای 2022 - 22:52 |

پاداش ویژه امارت اسلامی برای مدال آوران در بازی های کشورهای اسلامی

پاداش ویژه امارت اسلامی برای مدال آوران در بازی های کشورهای اسلامی

ریاست تربیت بدنی و ورزش امارت اسلامی، اعلام کرده که برای ورزشکاران که در مسابقات کشورهای اسلامی مدال طلا کسب کنند، جوایز نقدی خواهد داد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، قرار است پنجمین دور مسابقات کشورهای اسلامی در شهر قونیه ترکیه از تاریخ ۷ اگست ۲۰۲۲ آغاز گردد و به نمایندگی از افغانستان ورزشکاران رشته‌های مختلف در این رقابت‌ها اشتراک خواهند کرد.

طبق گزارش مطبوعات تربیت بدنی، نظر محمد مطمئن، سرپرست ریاست عمومی تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک، امروز با ورزشکاران و مربیان که در این رقابت‌ها اشتراک می‌نمایند دیدار نمود و در جریان سخنرانی خود افزود که امیدوار است در بازی‌های متذکره نتایج خوب و قناعت بخش کسب کنند و همچنان وعده سپرد که برای ورزشکارانی که از این رقابت‌ها مدال طلا کسب ‌نمایند مبلغ ۱۰ لک افغانی، برای مدال نقره ۵ لک افغانی و برای مدال برونز ۳ لک افغانی جایزه نقدی به منظور جهت تشویق ورزشکاران در نظر گرفته‌اند و همچنان زحمات مربیان رانیز فراموش نخواهند کرد.

کاروان ورزشی افغانستان، امروز ۱۹ جولای ۲۰۲۲ پس از دیدار با نظر محمد مطمئن سرپرست ریاست عمومی تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک الی ۵ اگست ۲۰۲۲ جهت آمادگی بهتر و بیشتر رسما قرنطین گردیدند تا شرایط حضور در این رقابت‌ها را داشته باشند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.