Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ ثور , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 40829
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, اقتصادی تاریخ انتشار : 17 آگوست 2022 - 18:55 |

توزیع مواد غذایی برای ۱۲۰۰ فامیل بی بضاعت و آسیب دیده توسط وزارت مهاجرین

توزیع مواد غذایی برای ۱۲۰۰ فامیل بی بضاعت و آسیب دیده توسط وزارت مهاجرین

مسوولان وزارت مهاجرین و عودت کننده‌گان امارت اسلامی برای ۱۲۰۰ فامیل بی‌بضاعت کابلی و آسیب دیده‌گان سیلاب‌های ولایات مواد غذایی توزیع کردند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، مولوی خلیل الرحمان حقانی سرپرست وزارت مهاجرین و عودت کننده‌گان امروز چهارشنبه (۲۶ اسد) گفت:”ما برای ۱۲۰۰ فامیل بی‌بضاعت که قبلا سروی و شناسایی کرده بودیم مواد غذایی توزیع کردیم”.

حقانی افزود:” امروز برای هر فامیل مستحق و نیازمند یک بوری گندم ۵۰ کیلویی ازکمک‌های چین توزیع شده و روند توزیع کمک‌های ما برای مستحقین آن ادامه دارند”.

سرپرست وزارت مهاجرین و عودت کنندگان گفت: تیم شناسایی مستحقین ما در ولایات، ولسوالی‌ها، ناحیه‌ها و قریه‌ها کار می‌کنند تا با شناسنایی افراد مستحق روند کمک‌ها به شکل شفاف به مستحقین آن رسانیده شود.

حقانی در پاسخ به سوالی که برخی‌ها شکایت دارند که کمک‌ها به مستحقین واقعی آن نمی‌رسند گفت: ما به اطمینان گفته می‌توانیم که ۹۹ درصد کمک‌ها به مستحقین آن می‌رسند و شاید یک درصد کمی و کارستی درکار‌ها باشند.

سوغات ۲۰ سال اشغالگری آمریکا؛ ۲۵ میلیون شهروند گرفتار فقر

مفتی حبیب الله رئیس تحقیق و معلومات وزارت مهاجرین گفت: کمک‌های امروز بخش از کمک‌ها چین برای مردم افغانستان می‌باشد که برای افراد بی‌بضاعت، آسیب دیده‌گان سیلاب‌ها توزیع شدند.

او از کشور‌های جهان، تاجران، و دیگرنهاد‌های مدد رسان ملی و بین المللی خواست که به کمک‌های خویش به مردم افغانستان ادامه دهند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.