Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 40948
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 24 آگوست 2022 - 18:58 |

سرپرست وزارت صحت عامه: هدف وزارت ارائه خدمات صحی، باکیفیت، عادلانه و موثر برای مردم کشور است

سرپرست وزارت صحت عامه: هدف وزارت ارائه خدمات صحی، باکیفیت، عادلانه و موثر برای مردم کشور است

داکتر قلندرعباد سرپرست وزارت صحت عامه، امروز در برنامۀ حسابدهی دولت به ملت، در رابطه به دستارود ها و کار کرد های این وزارت در یک سال گذشته، توضیحات داد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، در این برنامه که در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت برگزارشد، سرپرست وزارت صحت عامه درحالی که شماری از مسوولان این وزارت نیز حضورداشتند، در رابطه کارکرد ها و دستاورد های بخش های مختلف این وزارت طی یک سال گذشته معلومات داد .

وی گفت که وزارت صحت عامه یکی از وزارت های کلیدی است که هدف آن ارائه خدمات صحی، باکیفیت، عادلانه و موثر برای مردم کشور است.

داکترعباد افزود که ازجملۀ اولویت های این وزارت، ارتقای کیفیت ارائه خدمات صحی در کشور، اصلاحات در شفاخانه ها، معیاری سازی برنامه های تعلیمی و تخصصی، مبارزه علیه شیوع ویروس کرونا و دیگر مریضی های ساری، محو ویروس پولیون، مبارزه عاجل در برابر مشکلات صحی در کشور و مبارزه با فساد اداری است .

همچنان سرپرست وزارت صحت عامه در رابطه به اهداف استراتیژیک وزارت صحت عامه، تشکیل، مراکزصحی بودجه و امضای تفاهمنامه ها و برگزاری برنامه های آموزشی و ارتقای ظرفیت معلومات داد.

دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با سفیر ایران؛ درخواست همکاری در امور صحی

وی همچنان در رابطه به معاینات مختلف لابراتوار در لابراتو های مرکزی این وزارت، ، خدمات تشخیصیه ، خدمات سرتا پاه و سایر خدمات صحی که از سوی این وزارت برای مردم در مرکز و ولایت های کشور صورت گرفته است نیز معلومات داد.

داکترقلندر عباد، خاطرنشان کرد که وزارت صحت عامه مکلف و متعهد است که در اجرای وظایف خود مطابق به تمام اصول و احکام شرعی دین مبین اسلام عمل کند و درچوکات امارت اسلامی به خاطر به دست آوردن اهداف شرعی با صداقت و ایمانداری کامل کارکند.

دراخیر این برنامه سرپرست وزارت صحت عامه به پرسش های خبرنگاران پاسخ ارائه کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.