Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ ثور , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 40910
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 22 آگوست 2022 - 17:40 |

احتمال رویارویی مستقیم نظامی انگلستان و روسیه

احتمال رویارویی مستقیم نظامی انگلستان و روسیه

پائول کارنی، عسکر ارشد انگلیس در اظهاراتی از احتمال اعزام سربازان این کشور به اوکراین برای حضور فیزیکی در جنگ با روسیه خبر داد و از آن ها خواست تا خانواده های شان برای آن آماده کنند.

به گزارش بخش بین الملل آژانس خبری صدای پامیر به نقل از راشاتودی، پائول کارنی در مطلبی که برای نشریه سرباز قوای نظامی انگلیس نوشت با اشاره به حمایت ‌های نظامی دولت این کشور از اوکراین افزود، عسکران قوای نظامی انگلیس باید برای جنگ در روسیه آماده شوند و در این راستا باید خانواده خود را برای احتمال دوره‌ های اعزام طولانی‌ مدت آماده کنند.

چندی پیش پاتریک سندرز فرمانده جدید ستاد نیروهای مسلح انگلیس در اظهاراتی تاکید کرده بود که نیروهای انگلیسی باید برای نبرد در برابر روسیه مهیا شوند.

کارنی در ادامه نوشت، قوای نظامی در جهت رویارویی با تهدید های روسیه خود را شکل می‌ دهد و با مهمات مناسب آماده می ‌شود تا نقش خود برای پیش‌ گیری از جنگ آینده در اروپا ایفا کند.

وی خاطر نشان کرد، سربازان باید درباره احتمال حضور در جنگ اوکراین با اعضای خانواده شان گفتگو کنند.

اظهارات کارنی اگرچه نشانه‌ گام‌ های جدید از طرف لندن در بحران اوکراین نیست، اما اخطارهای فرمانده جدید ستاد نیروهای مسلح انگلیس در ماه گذشته نشان داد که این کشور روسیه را به عنوان یک تهدید مهم ارزیابی می ‌کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.