Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 41013
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, اقتصادی تاریخ انتشار : 01 سپتامبر 2022 - 21:20 |

رامز الاکبروف: یک صدو بیست هزار نفر در اثر حوادث طبیعی اخیر متضرر شده است.

رامز الاکبروف: یک صدو بیست هزار نفر در اثر حوادث طبیعی اخیر متضرر شده است.

رامز الاکبروف، معاون نمایندگی سازمان ملل در افغانستان (یوناما) گفت کمک های بشری سازمان ملل متحد برای مردم افغانستان ادامه دارد، در شش ما اخیر بیست دو تُن مواد غذایی به افغانستان رسیده است و تا به حال برای بیست دو میلیون تن کمک ها توزیع شده است.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، او در سخنان خود در کنفرانس نشست زیر نام “جمع آوری کمک به آسیب دیده های اخیر حوادث طبیعی” که امروز پنج شنبه (۱۰ سنبله) با اشتراک وزرای کابینه امارت اسلامی و نماینده های سفارت خانه های خارجی در کابل،  از سوی وزارت امور خارجه امارت اسلامی برگزار شد گفت به اساس سروی ما یک صدو بیست هزار نفر از اثر حوادث طبیعی اخیر متضرر شده است که هفتاد پنج در صد آن از ناحیه سرازیر شدن سیلاب ها می باشد.

او گفت کمک های ما ادامه دارد و طوریکه دیده می شود اکثر متضررین نیاز به کمک های اضطراری دارند.

او افزود باید درقسمت کمک به اعمار زیر بنا ها مانند زراعت ، بند های آب و پاک کاری کاریز ها توجه شود تا متضررین از آب پاک صحی استفاده کنند.

به گفته او سرمایه گزاری در بخش زراعت در افغانستان بسیار مهم است با توسعه زراعت مردم از فقر نجات پیدا می کنند.

او یاد آور شد شرکای بین المللی ما برای کمک برای مردم در زمستان آماده گی دارند تا برای نیاز مندان در فصل زمستان کمک ها را برسانند.

او گفت ما قویآ تعهد می‌کنیم که به کمک های خود برای مردم افغانستان ادامه می دهیم و کمک های خود را به تمام نقاط افغانستان برای مردم می رسانیم.

او افزود که از مردم افغانستان حمایت می کنیم و از نیروه های امنیتی امارت اسلامی در تامین امنیت نهاد های کمک رسان در نقاط افغانستان تشکری کرد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.