Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ ثور , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 41088
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 05 سپتامبر 2022 - 20:59 |

امکان آشوب واختلال در برگزاری انتخابات میان دوره ایی ایالات متحده آمریکا

امکان آشوب  واختلال در برگزاری انتخابات میان دوره ایی ایالات متحده آمریکا

یک مقام ارشد ایالت میشیگان مهم ترین نگرانی و تهدید در انتخابات میان دوره یی آینده در امریکا را آشوب و اختلال در برگزاری این انتخابات دانست.

به گزارش بخش بین الملل آژانس خبری صدای پامیر به نقل از رویترز، جوسلین بنسون مقام ارشد ایالت میشیگان گفت، مسئولان انتخاباتی در امریکا، خشونت و اختلال بالقوه را بزرگترین تهدید در برگزاری انتخابات میان دوره یی ماه نوامبر در این کشور می دانند.

به گفته این مقام دولتی از حزب دموکرات، مسئولان انتخاباتی از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه با مقام های پولیس و دیگر مقام های برقرار کننده نظم عمومی در ارتباط هستند تا از برگزاری انتخابات در ۱۷ عقرب در برابر اخلال گران محافظت کرده و به این قبیل افراد یاد آورد شوند که رفتار اغتشاش طلبانه آنان چه عواقبی در پی خواهد داشت.

بنابراین گزارش بنسون با واهمه از آنچه در جریان برگزاری و اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ امریکا توسط هواداران سفید پوست ترامپ در ششم جنوری ۲۰۲۱ روی داد، گفت، ما در هرزمینه یی و بیش از هر زمان دیگری خود را برای برگزاری این انتخابات آماده کرده ایم.

انتخابات میاندوره یی امریکا براساس برنامه اعلام شده، قرار است ۱۷ عقرب برگزار شود و بسیاری از تحلیلگران شکست حزب دموکرات و از دست دادن اکثریت در دو مجلس سنا و نمایندگان را به علت ضعف دولت بایدن، پیش بینی می کنند.

در این دور از انتخابات تمامی ۴۳۵ چوکی مجلس نمایندگان، ۳۵ چوکی از یکصد چوکی مجلس سنا و همچنین انتخاب برخی والییان ایالتی امریکا به رقابت نامزد ها گذاشته می شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.