Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ ثور , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 41208
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 11 سپتامبر 2022 - 20:14 |

تذکر لاوروف به سرمنشی سازمان ملل متحد

تذکر لاوروف به سرمنشی سازمان ملل متحد

لاوروف تاکید کرد امریکا و سرمنشی سازمان ملل متحد برای تضمین شرکت نماینده های کشور ها در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد باید کار خود را درست انجام دهند.

به گزارش بخش بین الملل آژانس خبری صدای پامیر، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در یک مصاحبه یاد آور شد، امریکا و آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد موظف به تضمین شرکت همه هیات های فرستاده شده کشور ها به سازمان ملل متحد در نشست های مجمع عمومی هستند.

به نوشته اسپوتنیک، لاوروف در پاسخ به این سوال که آیا امریکا برای هیت روسیه به این رویداد ویزه صادر کرده است یا خیر گفت، دبیر کل سازمان ملل موظف است شرکت همه هیت های فرستاده شده در رویداد های این سازمان از جمله در نشست های مجمع عمومی سازمان ملل را تضمین کند.

لاوروف تاکید کرد از همکارانش خواسته است هنوز به طور رسمی به امریکا یاد آوری نکنند، نماینده های روسیه برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیاز به ویزه دارد و هنوز زمان باقی مانده است.

هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد از ۱۳ سپتمبر در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک گشایش می یابد.
طبق پلان، مناظرات عمومی مجموع عمومی قرار است در ۲۰ سپتمبر آغاز شوند. واشنگتن تا امروز همچنان برای هیات روسییه و خبرنگاران همراهی کننده آن ویزه صادر نکرده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.