Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ حوت , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 41341
  پرینتخانه » اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 25 سپتامبر 2022 - 13:09 |

فلسطین اشغالی| از شهادت جوان فلسطینی تا هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

فلسطین اشغالی| از شهادت جوان فلسطینی تا هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

یورش نظامیان رژیم اسرائیل به مناطقی در کرانه باختری و شهادت و زخمی شدن تعدادی از فلسطینیان، هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها و افزایش تدابیر امنیتی در اطراف این مسجد و بالا بردن سطح هشدار در تمامی اراضی اشغالی از تازه‌ترین تحولات فلسطین است.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ یورش بامدادی نظامیان صهیونیست به مناطقی در کرانه باختری منجر به درگیری با مبارزان فلسطینی در برخی مناطق شده است که در این یورش نظامیان اشغالگر  چهار فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

از شهر نابلس نیز خبر می‌رسد درگیری‌ها همچنان ادامه دارد. این شهر طی روزهای گذشته شاهد مبارزه و مقابله جوانان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست بوده است.

شهادت جوان فلسطینی در تیراندازی صهیونیست‌ها

در همین ارتباط، رسانه‌های فلسطین ساعتی پیش گزارش دادند که یک جوان فلسطینی بنام «سائد» در تیراندازی نظامیان رژیم اسرائیل به خودروی وی و همراهانش در نابلس، به شهادت رسیده است.

 

افزایش سطح آماده باش در اراضی اشغالی

مقامات رژیم اسرائیل سطح آماده باش در اراضی اشغالی را تا ۱۸ دسامبر (۲۶ مهر) به بالاترین سطح ممکن افزایش دادند.

 تدابیر امنیتی شدید در مسجد الاقصی

نظامیان ارشغالگر قدس از صبح امروز با استقرار گسترده در اطراف مسجد الاقصی مانع از ورود فلسطینیان به این مکان مقدس می‌شوند. بیشترین استقرار صهیونیست‌ها در ورودی باب الرحمه مسجد الاقصی است.

همزمان رسانه‌های فلسطینی از فراخوان فلسطینی‌ها برای مقابله با این اقدام صهیونیست‌ها خبر می‌دهند. بر اساس گزارش‌های خبری دستکم ۲۵۰ شهرک نشین صهیونیست با حمایت نظامیان اشغالگر به صورت غیرقانونی وارد مسجد الاقصی شده‌ و با انجام برخی حرکات و آواز به اصطلاح دینی به مسجد الاقصی اهانت کرده‌اند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.