Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 41395
  پرینتخانه » اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 29 سپتامبر 2022 - 8:41 |

مردم لوهانسک و دونتسک ۹۷ درصد رای مثبت برای الحاق به روسیه داده اند!

مردم لوهانسک و دونتسک ۹۷ درصد رای مثبت برای الحاق به روسیه داده اند!

بر اساس داده های مرکز تحقیقاتی “اینسومار” از رای دهندگان هنگام خروج آنها از شعب رای گیری، ۹۷ درصد از رای دهندگان دونتسک و لوهانسک طرفدار پیوستن جمهوری های خود به روسیه بودند.

به گزارش امور بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ به نقل از اسپوتنیک، بر اساس داده های نظرسنجی مرکز تحقیقاتی “اینسومار” از رای دهندگان هنگام خروج آنها از شعب رای گیری، ۹۷ درصد از رای دهندگان دونتسک و لوهانسک طرفدار پیوستن جمهوری های خود به روسیه بودند.

ویکتور پوتورمسکی، مدیر تحلیل سیاسی در اینسومار، گفت: ما با ۱۸۱۷ پاسخ دهنده در دونتسک و ۷۶۵ نفر در لوهانسک مصاحبه کردیم. و به توزیع یکسانی در پاسخ ها رسیدیم یعنی کسانی که در مورد سؤالات رفراندوم پاسخ “بله” داده بودند در هر دو جمهوری ۹۷٪ بود.

وی خاطرنشان کرد که پاسخ دهندگان به ندرت از مشارکت در نظرسنجی امتناع می کردند – در ۲ درصد موارد، مشارکت کنندگان در نظرسنجی درگیری عاطفی بالایی داشتند، زیرا آنها برای مدت طولانی منتظر این همه پرسی بودند.

همچنین رئیس کمیته انتخابات منطقه خرسون، مارینا زاخارووا در جلسه کمیسیون انتخابات گفت: کمیسیون انتخابات منطقه خرسون ۱۰۰ درصد از پروتکل های رأی گیری را پس از نتایج همه پرسی پردازش کرد، ۸۷٫۰۵ درصد از ساکنان این منطقه به پیوستن به روسیه رأی مثبت دادند.

درجلسه روز سه شنبه مارینا زاخارووا گفت: “۴۹۷۰۵۱ مشارکت کننده در همه پرسی به سوال مطرح شده پاسخ مثبت دادند که بیش از ۵۰ درصد از تعداد مشارکت کنندگان در رفراندوم در لیست مشارکت کنندگان در همه پرسی گنجانده شده است.”

بر اساس جدول امتیازات در کمیته انتخابات، ۸۷٫۰۵ درصد از ساکنان منطقه خرسون به الحاق به روسیه رای مثبت دادند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.