Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ ثور , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 41140
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 07 سپتامبر 2022 - 20:55 |

هراس اسرائیل از تنش با حزب الله

هراس اسرائیل از تنش با حزب الله

مقامات اسرائیل با ابراز نگرانی از تشدید تنش ها با حزب الله گفته اند، تنها به یک جرقه نیاز است تا تمام منطقه به آتش بسوزد.

به گزارش بخش بین الملل آژانس خبری صدای پامیر، روزنامه اسرائیل هیوم در گزارشی نوشت، تهدیدات و تبادل اظهارات تند میان اسرائیل و حزب الله لبنان درحال افزایش است.

این روزنامه افزود، علیرغم اینکه تنش های بوجود آمده اسرائیل و حزب الله غیرعلنی است، اما این امر نشان دهنده احتمال بروز اتفاق امنیتی بزرگ در شمال اسرائیل است.

تنش میان اسرائیل با حزب الله و دولت لبنان در ماه های اخیر و به دلیل دست درازی اسرائیلی ها به منابع نفتی و گازی لبنان افزایش یافته و دبیرکل حزب الله به طور علنی اعلام کرده که به هیچ وجه از حقوق مردم لبنان کوتاه نخواهد آمد.

بنابر گزارش ها، قوای نظامی اسرائیل درحال آماده سازی تهجیزات نظامی خود در نزدیکی مرز لبنان ‌می باشد و حزب الله نیز در سال های اخیر قدرت دفاعی خود را به شدت افزایش داده است.

نصرالله: حزب‌الله موفق شده هزاران موشک خود را نقطه‌زن کند

چندی پیش برخی رسانه های اسرائیلی اعلام کردند، بایدن، رئیس جمهور امریکا در گفتگوی تلفنی با یائیر لاپید، صدراعظم اسرائیل وی را نسبت به لزوم رسیدن به توافق درخصوص ترسیم مرزهای دریایی میان اسرائیل و لبنان تشویق کرده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.