Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 41143
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 07 سپتامبر 2022 - 21:01 |

ولادیمیر پوتین: منزوی کردن روسیه در وضعیت کنونی غیر ممکن است.

ولادیمیر پوتین: منزوی کردن روسیه در وضعیت کنونی غیر ممکن است.

رئیس جمهور روسیه امروز ۱۶ سنبله در سخنرانی در مجمع اقتصادی شرق در روسیه گفت، تحریم های غرب برعلاوه این که روسیه را منزوی ساخته نمی تواند، تمام دنیا را بی ثبات می کند.

به گزارش بخش بین الملل آژانس خبری صدای پامیر، رئیس جمهوری روسیه امروز چهارشنبه در مجمع اقتصادی شرق که در شهر ولادی ووستوک این کشور در حال برگزاری است، سخنرانی کرد.

پوتین در ادامه گفت، روسیه همواره از منافع ملی خود دفاع می‌ کند و به اجرای سیاست‌ های مستقل خود ادامه می‌ دهد، منزوی کردن روسیه در وضعیت کنونی غیرممکن است و مسکو به تقویت امنیت در بخش صنایع و اقتصاد خود ادامه می ‌دهد.

رئیس‌ جمهور روسیه افزود، بحران کنونی غذا در جهان رو به وخامت است، روسیه هرچه در توان داشته در راستای اطمینان از ارسال غله جات اوکراین به کشورهای در معرض بحران غذا، انجام داده است. اما بسته های غله جات اوکراین به جای کشورهای درحال توسعه در اختیار اروپایی‌ ها قرار گرفته است.

اکنون اقتصاد در آسیا سریع ‌تر از غرب رشد می ‌کند و این روند ادامه دار خواهد بود.

پوتین در ادامه سخنرانی خود با اشاره به کارشکنی‌ های واشنگتن در فعالیتهای اقتصادی جهان گفت، امریکا نظم اقتصادی جهان را برهم ‌زده است.

اعتراف غرب به ناتوانی در منزوی کردن روسیه

وی با اشاره به بحران ‌سازی امریکا و شرکایش در جهان و رویا روی غرب با چالش‌ های جدید خاطر نشان کرد، امریکا، انگلستان و اتحادیه اروپا با بحران اجتماعی و اقتصادی روبه‌ رو هستند در حالی که رهبران این کشورها نیاز مردم شان را نادیده می ‌گیرند، تحریم ‌ها علیه روسیه به تعطیلی کسب ‌وکارها در اروپا منجر شده است.

حتی متحدان آمریکا نیز در حال کاهش دارایی‌ های دلاری خود هستند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.