Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 41958
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 24 اکتبر 2022 - 8:52 |

آمار چشمگیر خودکشی در بین نظامیان امریکایی

آمار چشمگیر خودکشی در بین نظامیان امریکایی

بر اساس گزارش وزارت دفاع امریکا، شمار نظامیان امریکایی که در سال ۲۰۲۱ به علت خودکشی جان باختند بیشتر از آن‌هایی است که پس از گسترش عفونت ویروسی کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ گزارش جدیدی که وزارت دفاع امریکا نشر کرده نشان می‌دهد دست کم ۵۱۹ نظامی امریکایی در سال ۲۰۲۱ خودکشی کردند؛ این رقم در ادامه‌ی روند رو به افزایش خودکشی در اردوی ملی امریکا اتفاق می‌افتد؛ روندی که از سال ۲۰۱۱ به این سو، افزایشی بوده است.

بر بنیاد این گزارش، از میان ۵۱۹ نفری که در سال ۲۰۲۱ اقدام به خودکشی کردند، ۳۲۸ نفر در میدان جنگ، ۷۴ نفر در نیروی ذخیره و ۱۱۷ نفر هم در گارد ملی حضور داشتند.

در این گزارش آمده است: در فاصله‌ی سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۱، نرخ خودکشی در میان نظامیان رزمی اردوی ملی امریکا، روندی افزایشی داشته، اما در میان نظامیان ذخیره و گارد ملی، افزایش یا کاهشی اتفاق نیفتاده است. این گزارش خاطرنشان می‌کند، بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰، نرخ خودکشی نظامیان اردوی ملی امریکا در بیشتر این سال‌ها با نرخ خودکشی در میان مردم یکسان بوده است.

شمار نظامیان امریکایی که در سال ۲۰۲۱ به علت خودکشی جان باختند بیشتر از آن‌هایی است که پس از گسترش عفونت ویروسی کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

نرخ خودکشی در هر صد هزار نفر در سال ۲۰۲۱، برای نظامیان رزمی، ۲۴.۳ فیصد، برای نظامیان ذخیره، ۲۱.۲ فیصد و برای نظامیان گارد ملی، ۲۶.۴ فیصد گزارش شده است.

به طور میانگین ۹۳ فیصد – یعنی اکثریت – نظامیانی که در هر سه گروه در سال ۲۰۲۱ به علت خودکشی جان باختند، مردان سفیدپوست امریکایی بین ۲۰ تا ۲۴ ساله بودند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.