Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 41985
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 24 اکتبر 2022 - 15:57 |

ترامپ از احتمال بازگشت به قدرت گفت

ترامپ از احتمال بازگشت به قدرت گفت

رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد برای این که این کشور دوباره «موفق، امن و باشکوه» شود، احتمالاً باید دوباره در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کند.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا شنبه در تجمع هوادارانش در رابزتاون تگزاس گفت «احتمالاً مجبور خواهد شد» دوباره در سال ۲۰۲۴ برای ریاست‌جمهوری رقابت کند.

به نوشته وبگاه خبری «آکسیوس»، در میانه گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این که ترامپ ممکن است برنامه‌های انتخاباتی خود را در نوامبر اعلام کند، این نشانه محکمی از قصد او برای شرکت در انتخابات آتی آمریکاست.

در صورتی که ترامپ بخواهد در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت کند، احتمالاً رقابتی مجدد بین او و جو بایدن ساکن فعلی کاخ سفید که شنبه در مصاحبه‌ای گفت قصد دارد به دنبال دور دوم باشد اما هنوز تصمیم رسمی خود را نگرفته، شکل خواهد گرفت.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا به‌رغم پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۴، افزود: من دوبار رقابت کردم. دو بار پیروز شدم. بار دوم بسیار بهتر از بار قبل عمل کردم. و حالا برای این که کشورمان را دوباره موفق، امن و باشکوه کنیم، احتملاً باید دوباره این کار را بکنم.

پیش‌تر، کلیان کانوی مشاور سابق ترامپ اویل اکتبر گفته بود ممکن است وی برنامه‌های ۲۰۲۴ خود را تا روز شکرگزاری اعلام کند.

قصد ترامپ در حالی است که پل رایان رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا پیش‌بینی کرد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۴ نخواهد بود. وی افزود معتقد است احتمال این که او در مقایسه با هر کسی دیگری که از این حزب معرفی شود، در انتخابات ناکام بماند، بیشتر است

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.