Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 42236
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 31 اکتبر 2022 - 20:27 |

توئیتر دیگر رایگان نیست!

توئیتر دیگر رایگان نیست!
با تصمیم ایلان ماسک، مالک جدید شبکه اجتماعی توئیتر، حساب‌های این شبکه مجازی دیگر رایگان نخواهد بود.
به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ با تصمیم گرسر و صدای ایلان ماسک، مالک و رئیس جدید شبکه اجتماعی توئیتر، حساب‌های این شبکه مجازی دیگر رایگان نخواهد بود. در همین راستا توییتر شروع به دریافت مقداری دالر در ماه از کاربران خواهد کرد تا ثابت کند که حساب آنها ربات نیست و در درآمدزایی این شرکت نیز تغییر ایجاد کند. بر اساس تصمیم وی، کاربران دارای تیک آبی موظف به پرداخت ۲۰ دالر و کاربران معمولی نیز موظف به پرداخت ۵ دالر در ماه شده‌اند.
خبرگزاری صدای افغان (آوا): ماسک در ماه‌های منتهی به خرید خود آشکارا گفته است که می‌خواهد نحوه تأیید حساب‌ها و مدیریت ربات‌ها توسط توییتر را اصلاح کند. او روز یکشنبه در توییتی نوشت: «کل فرآیند راستی‌آزمایی در حال حاضر در حال اصلاح است».

ماسک با کمک مهندسان تسلا که او به عنوان مشاور وارد توییتر کرده است به سرعت تغییراتی را در توییتر انجام داده است.

اشتراک آبی توییتر تقریباً یک سال پیش به‌عنوان راهی برای مشاهده مقالات بدون آگهی از برخی ناشران و ایجاد تغییرات دیگری در برنامه، مانند نماد صفحه اصلی با رنگ‌های متفاوت، به طور گسترده راه‌اندازی شد.

در چند فصلی که توییتر درآمد خود را به عنوان یک شرکت سهامی عام پس از اولین فعالیت خود گزارش کرد، تبلیغات بخش عمده درآمد آن باقی ماند. ماسک مشتاق است که اشتراک‌ها را افزایش دهد تا نیمی از درآمد کلی شرکت باشد.

بر همین اساس، کاربران دارای تیک آبی موظف به پرداخت ۲۰ دالر و کاربران معمولی نیز موظف به پرداخت ۵ دالر در ماه شده‌اند. برای پرداخت این پول فقط ۹۰ روز مهلت داده شده است که از ۷ نومبر شروع خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.