Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 41915
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 23 اکتبر 2022 - 7:20 |

دزدی ۳۰ هزار فشنگ از یک پایگاه اسرائیلی

دزدی ۳۰ هزار فشنگ از یک پایگاه اسرائیلی

منابع اسرائیلی خبر دادند که بالغ بر ۳۰ هزار و ۲۲۰ تیر فشنگ از یک پایگاه رژیم موقت صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی سرقت شده است.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ منابع خبری اسرائیلی اذعان کردند که مقادیر زیادی گلوله از یک پایگاه رژیم موقت صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی سرقت شده است.

یوسی یهوشع، تحلیلگر نظامی روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت خبر داد که در جریان این سرقت، بالغ بر ۳۰ هزار و ۲۲۰ تیر فشنگ از این پایگاه سرقت شده است.

برخی از منابع خبری عبری می‌گویند که این سرقت چهارشنبه گذشته رخ داده و پلیس این رژیم تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده است.

رسانه های صهیونیستی همچنین اواخر شهریور ماه گذشته از یک اتفاق پرده برداشتند که در پایگاه نظامی این رژیم در «النقب» رخ داده بود. در جریان این حادثه، چند فرد ناشناس، سه اسلحه را از سربازانی ربودند که در یک دوره آموزشی شرکت کرده بودند، ولی خواب بودند.

افراد ناشناس پس از ورود به پایگاه، موفق شدند این سلاحها را به دست آورند. سربازان صهیونیستی که سلاحشان ربوده شده، در دوره افسران توپخانه شرکت کرده بودند.

منابع صهیونیستی با بیان اینکه این اتفاق، یک «خطر امنیتی بزرگ است»، تأکید کردند، ارتش صهیونیستی هم در این باره تحقیقات خود را آغاز کرده است؛ زیرا این، برای نخستین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می دهد.

در همین ارتباط، ارتش رژیم صهیونیستی فروردین ماه گذشته نقشه ای را منتشر کرد که در آن مواضع و پایگاه های مخفی این رژیم افشا شده بود. این نقشه را فرماندهی جبهه داخلی ارتش صهیونیستی منتشر کرد.

قرار بود ارتش رژیم صهیونیستی در نقشه خود مناطق مراکز آزمایشگاهی ویروس کرونا را برای نظامیان صهیونیست منتشر کند، اما به اشتباه موقعیت اکثر پایگاه های اسرائیل از جمله پایگاه هایی که این رژیم معمولاً درباره آنها سکوت اختیار می کند را منتشر کرده است. این پایگاه ها متعلق به نیروی هوایی ارتش اسرائیل و همچنین سرویس های اطلاعات این رژیم هستند.

 ارتش صهیونیستی پیشتر اطلاعاتی درباره این مراکز و پایگاه ها منتشر نکرده بود و این برای اولین بار است که موقعیت و اطلاعات این پایگاه ها افشا می شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.