Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 42047
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 26 اکتبر 2022 - 10:40 |

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین: رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین: رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در نابلس با تأکید بر ضرورت مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی، تصریح کرد که این رژیم زبان زور را متوجه می‌شوند.

به گزارش آژانس خبری خبری صدای پامیر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حماس، خالد مشعل، رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شهادت شماری از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تأکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد.

وی افزود: این جنایت صهیونیست‌ها تأکید می‌کند ما با دشمنی مواجهیم که تنها زبان زور را می‌فهمد و با ریختن خون شهروندان فلسطینی به دنبال ورود به انتخابات و پیروزی در آن است.

مشعل عنوان کرد: شهدای مقاومت با خون پاک خود مسیر آزادسازی اراضی اشغالی و بازگشت به مقاومت در کرانه باختری را رقم زدند و به رغم تعقیب و پیگرد شهروندان فلسطینی، ترور نیروهای مقاومت و محاصره ظالمانه شهرهای جنین و کرانه باختری و بازداشت‌های جمعی، مقاومت همچنان ادامه دارد.

رئیس جنبش حماس در خارج اظهار کرد: جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی هرگز نخواهد توانست باعث تضعیف اراده مقاومت در کرانه باختری شود؛ این جنایت‌ها تأکید می‌کند که روحیه مقاومت در میان همه شهروندان فلسطینی جریان دارد. ما از نیروهای مقاومت می‌خواهیم تا از این قضای انقلابی و جهادی استفاده کرده و وحدت ملی خود را براساس آن تقویت کنند تا عرصه بر اشغالگران و شهرک‌نشینان تنگ‌تر شود.

خالد مشعل با تأکید بر ضرورت تبدیل شدن جنین، نابلس و سایر شهرها و روستاهای کرانه باختری به دژ مستحکم مقاومت در برابر صهیونیست‌ها، افزود: بیت‌المقدس عنوانی الهام‌بخش برای ایجاد تحول در مسیر انتفاضه و مقاومت، تا آزادسازی کامل اراضی اشغالی و بازگشت آوارگان است.

در همین رابطه شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقامات این رژیم در پی هشدارهای مقاومت فلسطین و در رأس آن گروه مبارز «عرین الاسود» نظامیان خود را یک هفته مانده به برگزاری انتخابات پارلمانی این رژیم به حالت آماده‌باش کامل درآوردند.

برپایه این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی به شدت نگران پاسخ گروه عرین الاسود به حملات دوشنبه شب این رژیم در نابلس و شهادت یکی از فرماندهان گروه مذکور هستند.

این شبکه همچنین گزارش داد که برخلاف کمپین‌های انتخاباتی دوره‌های گذشته، استقرار پلیس رژیم اشغالگر بر حوزه‌های رأی‌گیری متمرکز نیست، بلکه مقامات این رژیم در تلاش هستند تا از وقوع اتفاقات احتمالی که روند انتخابات را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، جلوگیری کنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره گزارش دادند که تعداد هشدارها برای انجام عملیات در حال افزایش است و این هشدارها شامل انجام عملیات در مناطقی در کرانه باختری و مناطق اشغالی دیگر می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.