Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ ثور , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 42717
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 14 نوامبر 2022 - 10:26 |

برنامه رژیم صهیونیستی برای سیطره کامل بر قدس

برنامه رژیم صهیونیستی برای سیطره کامل بر قدس

تعدادی از متخصصان از برنامه رژیم صهیونیستی برای سیطره کامل بر قدس گفته و تأکید کردند که مقاومت تنها راه دفع نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای قدس و مقدسات اسلامی آن است.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر به نقل از الرساله، بسام ابوسنینه، کارشناس امور قدس گفت: هدف اشغالگران، سیطره یافتن کامل بر شهر مسجدالاقصی است. ضمن اینکه حضور نتانیاهو در قدرت چهره واقعی اشغالگران را در جنایات علیه فلسطینیان نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: مردم قدس به رغم تمام تلاش‌های اشغالگران برای تغییر واقعیت جغرافیایی و جمعیتی در مسجدالاقصی، بدون توجه به هزینه‌هایی که متحمل می‌شوند، به سرزمین خود و مسجدالاقصی پایبند خواهند بود.

ابوسنینه تصریح کرد: هر اتفاقی که در مجاورت مسجدالاقصی می‌افتد، کاملاً سیاسی است و مورد توافق دولت‌هایی است که در اسرائیل به قدرت می‌رسند. اشغالگران تلاش خواهند کرد تا قوانین نژادپرستانه را علیه مسجدالاقصی وضع کنند و در عین حال به کار تخریب و یهودی‌سازی در قدس اشغالی ادامه دهند.

زکریا نجیب، پژوهشگر مسائل قدس نیز خواستار تقویت مقاومت در همه اشکال آن شد تا بتوان از این طریق از مسجدالاقصی و مقدسات دفاع کرد.

وی افزود: دشمن ما فقط زبان زور را می‌داند و امروز مقاومت مسلحانه مردم فلسطین در داخل کرانه باختری و قدس امری لازم است.

این پژوهشگر مسائل قدس خاطرنشان کرد: پیروزی راست افراطی در انتخابات اسرائیل به معنای اعلام جنگ با مسجدالاقصی و اسرای فلسطینی است. درحالی که ملت فلسطین کاملاً نسبت به این موضوع آگاه است که حمله به مسجدالاقصی یا زندانیان داخل زندان‌های اسرائیل، خط قرمز است.

وی تأکید کرد: مسجدالاقصی و قدس یک موضوع اساسی و بسیار حساس است؛ موضوعی که از شروع اشغالگری مد نظر بوده و اقدام رژیم صهیونیستی علیه آن به انفجار اوضاع در کرانه باختری منجر خواهد شد.

همچنین نجیب، خواستار حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی برای دفع یورش شهرک‌نشینان به این مکان شده و از ملت‌های عربی و اسلامی خواست تا از مسجدالاقصی حمایت کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.